Hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

enuffsaid

Banned
Sorry, maar ik wil enkel een kaart update verkopen en nu schijnt het dat ik me eerst moet voorstellen.

M'n Polo R-line is gejat en ik had van de dealer een kaart update gekregen welk ik nog niet had geinstalleerd ten tijde van de diefstal. Deze kaart werkt ook op RNS Amundsen+ en mogelijk is er hier interesse voor. Zie mijn advertentie in het betrefende forum.

Mvg,
'nuff

enuffsaid

Banned
Hoi Joske. Dank je.

Heb uiteraard ook de regels doorgelezen maar helaas kan ik nog steeds geen advertentie plaatsen. :(

Enig idee waarom niet?

enuffsaid

Banned
"Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken of om deze actie uit te voeren."

Whatever... advertentie staat ook op marktplaats, mypolo, en seat forum. Dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel. T's de laatst beschikbare kaart.

Tallguy

Forumguru
En dat is dus precies de reden dat we niet willen dat men zich alleen maar aanmeldt om iets te verkopen. Het feit dat er een bazaar is, is geen aanleiding om aan te nemen dat je zomaar lid kan worden om van je spullen af te komen. Daar is Marktplaats voor. Dat is zeker niet de insteek van ons forum.
Als ik had gezien dat dit de reden was om lid te zijn geworden had ik de aanvraag afgekeurd.. De regels zijn helder.
Je account is bij deze gelocked.

Tallguy

Forumguru
Redelijk kansloos natuurlijk als zowel in de forum regels als in de bazaar te lezen is dat we geen marktplaats-achtige praktijken willen en dat mensen, die zich alleen aanmelden om hun zooi te verkopen, lid worden gebanned worden :banghead:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan