Hallo!

Hallo!

Ik ben een Gentenaar die op het punt staat een Octavia Combi Ambition 1.6 CRTDI aan te schaffen. Vandeweek tekenen, en met de huidige saloncondities denk ik wel een goede zaak te doen!
Zwart metaalkleur, en met de achterbank en passagierszetel volledig inklapbaar zodat de kofferruimte maximaal wordt.

Ik ben niet zo'n tuner, maar heb bijvoorbeeld mijn muziek graag maximaal efficient in de auto (stuurbediening, zenderlogo's, bluetooth, perfectgeordende mp3-collectie via SD-kaart,...)

Dit forum al goed doorspit en veel tips over Amundsen (ik hou mn hart al vast ;)) en rijgedrag gelezen!

Laatst bewerkt:
@Joske : inderdaad! Is dat een goed idee? :)

Zal mijn eerste Skoda zijn, en mijn tweede auto tout court. Ik kom van een Peugeot 206 dus ik ben echt al overdreven aan het popelen :tegek:

Joske

Forumguru
Ik had daar toch een positieve indruk toen ik langsging voor een testrit met een Golf. Bezoek ze een keertje zou ik zeggen, kan je testrijden (er staat een 1.6 in de showroom) en merk je al wat van de klantvriendelijkheid. ;)

peterrapid

Forumguru
Welkom en succes met het ondertekenen, maar misschien eens de Columbus overwegen, kost wat meer maar is wel de moeite van mogelijkheden. Canton zou ik laten voor wat het is en die centjes in een andere set steken.

Bovenaan Onderaan