Hallo

Ik ben Harry uit Belgie en heb juist de nieuwe Superb sedan 1,6 besteld voor een goede prijs kwaliteit verhouding (23500 voor de 1,6 ambition)
We verwachten veel van deze auto vooral in verbruik en comfort.

Groetjes
Harry

Wel een rare ervaring gehad, ik wou perse 18 duim velgen en er stond een stockwagen greenline 1,6 sedan dus dat zou de mijne worden maar s'anderdaags kwamen we terug in de garage en bleek deze combinatie niet meer mogelijk vanwege het gelijksvormigheidsattest, onder de greenline mochten geen 18 duims velgen dus toch geen stockwagen maar een nieuwe besteld, wel 2 maanden wachten zeggen ze :-)

Falcon

Donateur
Wel een rare ervaring gehad, ik wou perse 18 duim velgen en er stond een stockwagen greenline 1,6 sedan dus dat zou de mijne worden maar s'anderdaags kwamen we terug in de garage en bleek deze combinatie niet meer mogelijk vanwege het gelijksvormigheidsattest, onder de greenline mochten geen 18 duims velgen dus toch geen stockwagen maar een nieuwe besteld, wel 2 maanden wachten zeggen ze :-)

Welkom.. mooie wagen lijkt mij.

Nu wil ik je plezier niet verpesten.. maar je weet dat het nog een paar maanden had geduurd en dan had je de Superb III kunnen bestellen?

CDK

Forumguru
hartelijk welkom, dankjewel voor het voorstellen en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Cordoba

Forumguru
Welkom Harry.:bloemen:Dat gelijkvormigheidsattest kennen we gelukkig niet in Nederland, anders stond ik om de haverklap aan de kant voor controle (ik heb velgen met grote Audi logo's op de naafkappen), maar in ruil daarvoor hebben weer allerlei andere nadelen. Eigenlijk is dat B-keus: bijtelling, BPM, belasting en meer van die woorden die met een 'B' beginnen.;)

Bovenaan Onderaan