Hallo

Taffy

Forumguru
image.jpg image.jpg Bekijk bijlage 34598 image.jpg image.jpg image.jpg Bekijk bijlage 34598 image.jpg Hallo allemaal, mijn naam is Rick 46 jr jong en woonachtig in Etten-Leur. Sinds eind oktober de trotse eigenaar van n Superb Combi 1.8 TSi DSG uit juli 2011. Ben al n aantal maanden lid maar nog niet toe gekomen om mijzelf voor te stellen.
Even n kleine voorgeschiedenis, na 20 jr tot volle tevredenheid en zonder noemenswaardige problemen Rover gereden te hebben werd het tijd voor n andere auto.
Na wat research uitgekomen op 3 modellen. Mazda 6 ( huidig model ), Hyundai I40 en de Superb.
Met de eerste 2 proef gereden, Mazda viel tegen qua zit + ruimte en I40 had te weinig pit. En toen als laatste de Superb......
Tsja ...., hoef het niet uit te leggen zeker !? Na een km ofzo al om. Wat n auto....
Uiteindelijk m'n auto gekocht bij Lexus dealer Peterman in Enschede.
Rij inmiddels al meer dan 3 mnd met onvoorstelbaar veel genoegen in m'n bruine droom...
Heb ook al wat dingetjes veranderd, na 3 dagen de bips gecleaned en heb ook een full led interieur.
Beide gedaan mbv info gevonden op t geweldige forum. Heb ook alvast wat foto's bijgesloten. Wordt altijd wel gewaardeerd heb ik begrepen...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    143,5 KB · Weergaven: 42
  • image.jpg
    image.jpg
    236,5 KB · Weergaven: 38

Taffy

Forumguru
Dank je wel. Posten van foto's is nog even wennen.
Maar gaat in t vervolg goed komen. :lezen:

Cordoba

Forumguru
Welkom Rick:bloemen: Wat dat posten van de foto's betreft (of de tekst) je kunt een aantal uren je posts aanpassen, daarna niet meer (tenzij je donateur bent, dan kan dat altijd nog).

NewO3

Forumguru
Chique vertoning in die kleur. Prachtig, ook zwart leer vind ik zeer fraai. Have fun

CDK

Forumguru
Van harte welkom! Leuk dat je jezelf en je auto even aan ons voorstelt :thumbsup: mooie kleur heb je uitgezocht trouwens ;)

Hallo Rick, welkom!
Ik denk dat jij "mijn" auto hebt gekocht.:thumbsup:
Deze auto stond in mijn top3 op 1, afspraak gemaakt met peterman. Helaas nooit teruggebeld:mad:.
Ik ben blij dat deze superb ook bij een liefhebber terecht is gekomen.

Heel veel plezier, van deze bomvolle superb

Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Robin_G , euhm ja sorry :bloemen:

Maar het was destijds snel beklonken , om 9:30 nav de specs 'n mail gestuurd en om 17:30 de voorlopige koop afgesloten. Zonder überhaupt foto's gezien te hebben !!
Hij was/is te mooi om hem te laten lopen.
Later wel 'n proefrit gemaakt natuurlijk en ook aardig zaken kunnen doen met Peterman, marktconforme prijzen.

Maar is bij jou toch ook allemaal goed gekomen toch ?!

Wat betreft interieurled ben ik wel goed te spreken, hou niet zo van de kleur 'knisperend haardvuur'
Maar wil daar wil in nog op te starten topic op terug komen. Heb nog wel een vraagje
namelijk voor alle geleerden op dit forum :pieker:

Groeten en ook jij veel plezier met de Superb

Bovenaan Onderaan