Hallo :)

DeVisdude

Senior Member
Hallo ik ben Marcel uit Dordrecht.
Tot mijn grote blijdschap heb ik vandaag van mijn baas een Octavia Combi Ambiente Plus mogen bestellen!
Ik ben helemaal verliefd op die dikke neus en ik kan niet wachten tot ik hem heb
smile.gif

Momenteel rij ik nog een Renault Kangoo DCi70 (stretched limo versie :tongue:), dus ik ga er best wel een eindje op vooruit.

Jpoers

Lid
Al een indicatie gekregen wanneer die verwacht wordt? Veel sterkte met wachten, plak alvast maar een poster boven je bed kan je er alvast over dromen!!

DeVisdude

Senior Member
Nee dat zou ik aan mijn baas moeten vragen, maar daar ga ik hem (nog) niet mee buggen.
Ik heb al een mooie octavia op mijn desktop staan waar ik vaak naar ga kijken
wink.gif

DeVisdude

Senior Member
@skodaracer
Je kan me straks herkennen aan Microsoft Gold Certified partner reclame op de deuren

@skombi
1.6MPI..
Niet snel, maar t rijdt
smile.gif

@DEVISDUDE

mij herken je aan een groene felicia kompleet verbouwt met TEAM FASTLANE sticker op de voorruit groeten

mark

DeVisdude

Senior Member
Jaa! ik heb hem
smile.gif

Mijn baas heeft "per ongeluk" de 1.6 FSI versie besteld ipv de MPI.
Daar ben ik overigens niet zo rauwig om.
wink.gif

Er staat zojuist 100km op de teller.

Fabia

† In Memoriam
Dat is wel ff heel wat ander dan een Renault Kangoo!! Leg anders de folder onderhand bereik dan kan je alvast vaak kijken naar je nieuwe Skoda.

DeVisdude

Senior Member
Ik moet wel een beetje wennen aan het benzine geluid, want dat klinkt wel wat schraler/zwakker dan het diesel geratel.
Hij rijdt heerlijk! Ik heb alleen een trilling bij de rechter speaker bij bepaalde bastonen, maar dat is niet zon punt

Fabia

† In Memoriam
Dat zou niks voor mij zijn, ben een beetje allergies voor trillingen, kraakjes enz. Ga dan gelijk op zoek naar de oorzaak.

ja...daar zou ik nog geen minuut mee kunnen rijden...trillingen uit mijn speaker...ik moet er niet aan denken...misschien dat je radio niet goed is afgesteld
crazy.gif

Bovenaan Onderaan