Hallo!

Na alweer ruim 3 jaar in mijn Fabia rond te rijden, vond ik het nu toch echt tijd worden om eens lid te worden van het forum. Uiteraard heb ik al veel als bezoeker meegelezen, maar meepraten is natuurlijk veel leuker!

Nog even wat info over mijn Skoda (lijkt me wel gepast op dit forum :smirk:):

Skoda Fabia I
1.4 16V Elegance Sport
Met als opties o.a. 16" Skoda velgen, chrome details, en nog wat andere dingen.

Vriendelijke groet,

Tim

Fabia

† In Memoriam
Dan bij deze van harte welkom :aangenaam:eek:p dit gezellige forum. Wat voor chromen details heb je op je Fabia zitten?

Het is niet veel bijzonders, maar het maakt 'm net weet wat unieker. Als extra's heb ik o.a. chromen ringen rondom de km- en toeren teller, bij de achter klep een extra chromen strip (boven kentekenplaat) en voor- en achter nog chromen kentekenplaat houders. Het is allemaal heel subtiel!

Fabia

† In Memoriam
Wat dacht je hiervan? Deze had op mijn vorige FI:

Bijlagen

• Fabia Combi.2.jpg
    Fabia Combi.2.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 30

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum.
Chroom accenten op een F1 zijn inderdaad wel heel mooi. Het staat ze heel goed. Die chroom ringen rond de mistlichten vind ik ook heel mooi , maar dat zou stom zijn om dat te doen bij mijn F1 , want ik heb geen mistlichten in mijn mijn F1 zitten. Ik ben trouwens ook nog wat met chroom van plan te doen met mijn F1 , maar meer hoor je daar later wel over , als het wat concreter word.

Bovenaan Onderaan