handgrepen in dakrand

busje

Lid
:icon_smile_questionwie o wie kan mij zeggen waar ik die handgrepen kan kopen (gaat niet via de dealer(pon)
worden alleen geleverd als je navi en hoofd(zij)airbags als optie hebt dan zitten er ook spiegels in de zonnekleppen
maar ik wil graag wat extra handgrepen 3 stuks
wie kan mij helpen?

Je kunt ze gewoon bij de dealer bestellen, heb ik ook gedaan. Kosten maar een paar cent. Staat ook ergens een soort van How-To hier op het forum. Effe zoekfunctie gebruiken...

@Busje
Dat is raar. In mijn Combi GL heb geen Navi noch gordijn airbags. Ik heb wel spiegels in beide zonnekleppen en ook handgrepen aan beide zijden.

Ronnie

Forumguru
maar ik wil graag wat extra handgrepen 3 stuks
wie kan mij helpen?

Ik wel......
Artikelnr (basiskleur)
640 857 607 M handgreep voor,
640 857 607 N handgreep achter,
N 106 570 01 2 stuks per handgreep, Parker 4,8X 32 mm.
Ik zou gewoon op deze nrs. bestellen bij Vortkamp in Gronau (Enschedese straat, net over de grens) jongens doen nergens moeilijk over.

NielsW

Lid
Navi hoeft niet.

Ze zitten standaard erbij als je gordijnairbags hebt genomen.
Het gaat nog wel eens "fout" bij skoda. Veel mensen krijgen de extra's wel ook al hebben ze de optie die erbij hoort niet.

Als ik zo kijk naar je handtekening marlon heb je genoeg betaald om die paar extra's er wel bij te mogen krijgen ;)

busje

Lid
bedankt Ronnie hier kan ik maandag gelijk mee aan de slag dat is maar 12 km bij mij weg danke schon

Aan de bestuurderszijde heb je ook nog een bevestegingsplaat nodig.
De achterste worden rechtstreeks in de carroserie geschroeft de voorste op een bevestegingsplaat deze zit standaard niet gemonteerd.

Succes

busje

Lid
bedankt voor de info ik ben met de bestelnr's aan de gang gegaan en ze bij autohaus plaschka in munster gevonden en die sturen het op naar mij
de handgrepen kosten €8,50 per stuk (6Y0857607N Y20 achter)(6Y08557607M Y20 voor) N 10657001 schroefen a €0,22 pstuk verzendkosten €10,50

Bovenaan Onderaan