Handje schudden.

Hallo allemaal,

Al (bijna) 6 jaar skoda rijder en nu pas op het forum.....

1 sept 2001 ben ik gaan rijden met mijn Octavia 1.6 Comfort.

Was wel even wennen na een tijdje een Toyata MR2 gereden te hebben.

Maar wat een geweldige auto! Ik zie mezelf nog niet snel een auto van een ander merk kopen.

Bijlagen

• octavia.jpg
    octavia.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 7

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum,

Ben blij dat je zo tevreden bent met de auto! Zo zie je maar weer dat het forum niet altijd maar negatief is.

Kun je misschien nog eens een verhaaltje vertellen over je ervaringen? Is er iets dat je echt opvalt positief en negatief?

Kun je misschien anderen mee helpen!

T'is een leuk forum hoor hier, meestal :tongue:

Tja, wat kan ik erover vertellen.

In die 6 jaar en 90.000 km wat kleine dingetjes gehad. 2x remlichtschakelaar, 1x knipperlichtrelais, 2x klepje van middenarmsteun en 1x een relais.

Nu afgelopen week weer de jaarlijkse apk. En 4 nieuwe banden. Omdat ik dus 90.000 op de originele banden heb gereden ben ik maar weer voor de ContiEcoContact gegaan. Dit keer de 3.

Enige waar ik spijt van heb is dat ik er destijds geen automaat in bestelt heb. Waar ik absoluut geen spijt van heb is de bekleding. Die is groen en bij mijn zwarte auto staat dat echt perfect!

De auto is destijds door Leo Janssen uit Berg en Dal geleverd. Na de verhuizing naar Nijmegen is hij helaas failliet gegaan en overgenomen door Hegeman. Dat is echt een groot bedrijf waar je niet prettig en erg onpersoonlijk behandeld wordt. Gelukkig ben ik er wat later achter gekomen dat de werkplaatschef van Leo Janssen voor zichzelf is begonnen in Nijmegen en daar is hij nu dan ook in onderhoud. Echt een prettig en persoonlijk contact, en dat maakt Skoda rijden nog leuker.

Ook welkom.
Het kleine zusje van Hegeman Nijmegen, Hegeman Arnhem dus is nog wel een klein en gemoedelijk bedrijf, ondanks de koppeling met de grote broer. Ik denk dat het gewoon aan de mensen ligt daar.. Maar als je zo weinig storing hebt met je auto, maakt het toch niet zo veel uit?

Bovenaan Onderaan