Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand een handleiding hoe de afneembare trekhaak te bevestigen. Ik heb nu al een maand die trekhaak achterin liggen, maar wil eens gaan kijken of ik er ook op krijg.
Kunststof kap uit de bumper loshalen met een brede schroevedraaier of een ander breed voorwerp.
Dan de losse trekhaak met sleuteltje in de juiste richting in de onderzijde klikken.
Het verwijderen is in feite omgekeerde werkwijze. Sleuteltje gebruiken om de ontgrendeling te laten plaats vinden. Met 1 hand de trekhaak vasthouden (voor het opvangen) en dan met de andere hand de trekhaak een zachte klap naar beneden geven. Dan schiet de trekhaak los.
Eerste keer even dit allemaal door de dealer laten voordoen, omdat ik vreesde voor verfschade bij mijn bumper. Probleem is dat bij het retour drukken van de bumperklep mogelijk de binnenbevestiging loslaat. Dit is bij mij gebeurd. Maandag voor zijn eerste 15000 km na drie maanden rijden (LOL) en dan laat ik dit gelijk nakijken. Succes
he ik ben nieuw hier
heb mij onlangs ee Roomster gekocht waar ik nu nog op aan het wachten ben en bij mij zit er ook zo een trekhaak op en had eens gegoogeld en had een handleiding op het net gevonden
misschien heb je er wel iets aan
groetjes http://www.shop.skoda.be/Fichiers/Documents/1664.pdf
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.