Handleiding en vraagje INSP

Mnrangelier

Nieuw lid
Hallo Mensen

Sinds kort de eigenaar van een fabia 1.4 mpi

Nu heb ik een vraagje, de auto geeft aan service INSP, kilometerstand is 33.000

Kan iemans voor mij na kijken wat er bij die kilometerstand gebeuren moet kwa onderhoud?

Dan nog een vraagje, zit helaas geen handleiding bij de auto, weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Bedankt, alvast

Greetz Alex

Ronnie

Forumguru
Is het een Fabia 1 of 2? Bouwjaar is ook wel handig, misschien ook een motorcode?(staat op de sticker onder de kofferbakmat tegen de linker wielkuip)
Het zou mooi zijn als je dergelijke zaken in je profiel zet........

turboturbo

Forumguru
Ik denk een Fabia I (gezien TS dezelfde is uit dit draadje: Paar Vraagjes over Skoda Fabia 2001 - dus je hebt een keuze kunnen maken? Nog gefeliciteerd met je Fabia!)

Op diezelfde sticker staat links onderaan ook een GQx code (waarbij x=0, 1 of 2) die code zegt iets over welke onderhoudsinterval jouw auto heeft...

Ik gok dat je GQ0 hebt en elke 12 maanden en/of 15.000 km deze melding krijgt (en voor een servicebeurtje moet)

Mnrangelier

Nieuw lid
Hallo,

Het is inderdaad die skoda uit 2001.
Ik ga vanmiddag even kijken over die codes.

Wat ik wel zag is is buitekant bij het raam recht ook een code? waar is die voor dan?

Mnrangelier

Nieuw lid
ik ga zsm opzoek na die code, weet iemand voor zoalng waar ik de handleiding kan downloaden?

voor nu heb k alleen skoda 1.4 mpi comfort met ketting.

Cordoba

Forumguru
Er is hier op het forum wel een link te vinden naar engelstalig PDF met het 'Owners manual', op die manier heb ik de mijne ook gevonden: door het doorlezen, kwam ik erachter dat de bodem van het dashboardkastje omhoog geklapt kon worden en daar lag ie onder.

"INSP" is als ik het goed heb een kleine beurt. Wat je onder het raam ziet is het chassisnr. :biggthumpdown: zodat potentiele dieven gelijk de juiste sleutel kunnen bestellen.

Bovenaan Onderaan