Handleiding OII beschikbaar?

S

Sjoerd.

Is er een handleiding van de OII als pdf-bestand o.i.d. beschikbaar?

Ik moet toch nog ca.10 weken wachten voor aflevering... :confused:

Huff

Lid
Ik had de handleiding van een vriend gevraagd en wist al meer over mijn O2 bij het afhalen dan degene die mij de uitleg wou geven bij de garage :D

Heb toen ook naar een pdf versie zitten zoeken maar niet gevonden.

ppx

Donateur
Wel, ik moet ook nog minimum 6 weken wachten tot mijn O2 aankomt...

Bij deze sluit ik mij ook aan bij de threadstarter. Verlos ons uit ons ondraaglijk lijden... :worshippy:

Diegene die voor een downloadbare pdf kan zorgen van een O2 handleiding... heeft op een Antwerps terrasje iets te goed (een Bruine of Blonde Leffe, nen Duvel, ne Kwak, ...). Of ik breng het bier naar keuze aan huis geleverd (zolang dat niet in Friesland of Groningen is natuurlijk)...

nb. bruine of blond Leffe: ik heb het wel degelijk over BIER. :D

LenK

Forumguru
Is er een handleiding van de OII als pdf-bestand o.i.d. beschikbaar?

Ik moet toch nog ca.10 weken wachten voor aflevering... :confused:
Hierover is al een draadje geweest.
Er was een tijdje een CZ handleiding te downloaden, maar daar had je zowieso waarschijnlijk toch niks aan gehad.
Skoda NL biedt geen downloads. Ik heb het PON ook gevraagd, maar ze geven hem niet.

Dan is het bij Fiat beter. Daar zijn alle instructieboekjes te downloaden.
Maar dan moet je wel een Fiat kopen.....:1439:

MerretKroam

Nieuw lid
Wel, ik moet ook nog minimum 6 weken wachten tot mijn O2 aankomt...

Bij deze sluit ik mij ook aan bij de threadstarter. Verlos ons uit ons ondraaglijk lijden... :worshippy:

Diegene die voor een downloadbare pdf kan zorgen van een O2 handleiding... heeft op een Antwerps terrasje iets te goed (een Bruine of Blonde Leffe, nen Duvel, ne Kwak, ...). Of ik breng het bier naar keuze aan huis geleverd (zolang dat niet in Friesland of Groningen is natuurlijk)...

nb. bruine of blond Leffe: ik heb het wel degelijk over BIER. :D

Je haalt me de woorden uit de mond! Altijd eerst het boekje lezen :xyxthumbs:

Ik wacht rustig af.

p.s. Als ik echt goede zin heb én weer eens in de buurt ben van Friesland of Groningen kom, neem ik wellicht je biertjes mee :473:

ppx

Donateur
Vanmorgen bij mijn dealer nog een kofferschaal gaan bestellen voor mijn te leveren O2, en maar meteen gepolst naar een handleiding.

Nu worden in België zowat alle wagens met én Nederlandstalige én Franstalige handleidingen geleverd. Hij heeft mij een Franstalige handleiding, die een klant had achtergelaten, meegegeven. En omdat Frans toch geen probleem vormt...
zijn mijn nachtelijke kwellingen weeral wat minder geworden.

Dus, schrap die bakken bier maar. :24:

LenK

Forumguru
Het wordt tijd voor online handleidingen:
Bij Fiat en Citroen heb ik ze al op de website zien staan.
Niet alleen handig om je in te lezen voordat je auto afgeleverd wordt of in het geval je je manual kwijt bent, maar in een digitale handleiding kun je ook lekker snel zoeken.
En behalve download bandbreedte kost het niks omdat die boekjes toch al digitaal beschikbaar zijn.

ppx

Donateur
Volledig met je eens. Ik heb trouwens overlaatst op de website van Skoda Auto kunnen deelnemen aan een enquete, en één van de dingen waar ze naar polsten in Tsjechië was mogelijke ontbrekende dienstverlening naar de particuliere klant toe.

Ik heb daar gemeld dat het aanbieden van *.pdf versies van de handleidingen (ev. door het ordernummer van je voertuig op te geven) toch wel een surplus zou betekenen...

EdK

Forumguru
Het is altijd handig om de PDF te hebben !
Al is het alleen maar omdat het mapje met de manual etc in de auto ligt bij mij !! En dan is het vlugger en makkelijker van een PDF te lezen !
Ook makkelijk omdat je vergroot kan uitprinten !

Worden me ogen toch slechter ??

Bedankt,

heb ik weer wat te lezen in de 10 weken dat ik moet wachten!
Heeft dit forum een thanks knop? :530:

Sebas

Bovenaan Onderaan