Handleiding

Cordoba

Forumguru

Heb ik gekeken, alleen staand hier handleidingen vanaf bouwjaar 2009

De Fabia I staat er ook: 'olders' aanklikken, dan vind je 'm wel. Wel in het Engels, maar zowel een compleet manual, als een samenvatting (brief instructions).

@darkprojectx: volgens mij is de topicstarter op zoek naar het instructieboekje, niet de demontage-handleiding :winkie:

Overigens: ik heb mijn originele instructieboekje gevonden aan de hand van dit manual. Door het manual kwam ik er achter dat ik de bodem van het dashboardkastje omhoog kon klappen, en daar lag het originele instructieboekje op me te wachten. :yeah:

turboturbo

Forumguru
...
ik heb mijn originele instructieboekje gevonden aan de hand van dit manual. Door het manual kwam ik er achter dat ik de bodem van het dashboardkastje omhoog kon klappen, en daar lag het originele instructieboekje op me te wachten.
Hehehe. Grappig :laugh:

darkprojectx

Forumguru
veel mensen weten inderdaad niet dat dit "verborgen" vakje er is, ik vond er nog een visite kaartje en een pasfoto van de vorige eigenaar in :grin:

Cordoba

Forumguru
Heb jij dan de enige 2e hands Fabia die niet van een oud vrouwtje is geweest? :laugh: (volgens de verkoper dan)

Bovenaan Onderaan