Handleiding

Bargstra

Nieuw lid
Ligt het nu aan mij? Gisteren 'het boekje' nageslagen op een aantal punten waar ik meer over wilde weten. Het boekje is weliswaar dik, maar geeft op meerdere thema's wel erg vage informatie. Het blijft uitproberen. Voorbeeld: wel aangeven wat de onderdelen zijn van het keuzemenu (maxidot), maar niet wat je daadwerkelijk kunt instellen en wat daarvan de gevolgen zijn. De tjechen zijn m.i. beter in het bouwen van auto's dan in het beschrijven wat je daar dan mee kunt. Beter zo wellicht
wink.gif

H

HeerlijkHelder

Volgens mij is het duidelijk zat toch? Als je kan zien waar in het menu je moet zijn en hoe je door je opties kan dan zie je vanzelf wat je wel of niet kan instellen. Het is een handleiding he geen voorbeeldenboek. Ik heb 90% kunnen instellen zonder handleiding oid

Bargstra heeft m.i. wel een punt. Er is al veel geschreven over de Maxidot, maar volgens mij kun je er veel meer mee, alleen het hoe ontbreekt.
Je kunt verschillende knoppen gtegelijk indrukken en dan spelen met codes. In deze tijd van gebruikersvriendelijkheid zou hier meer over geschreven mogen worden in het instructie boek.
Achteraf vind ik het een duur speeltje.

Erikje

Actief lid
"Je kunt verschillende knoppen gtegelijk indrukken en dan spelen met codes": wordt hier niet de knoppencombi bedoeld via de airco-bediening waarmee je allerhande zinloze inof krijgt? Of heb ik het mis en heeft de MD inderdaad verborgen kunsten?

purk

Senior Member
die zinloze info is er ook alleen maar voor de mensen in de fabrieken gamaakt, zodat hun ook iets kunnen zonder er gelijk een testkast aan te zetten. tijd is geld!

Bovenaan Onderaan