Handschoenenkastje klemt

JettaFreak

Actief lid
Mijn vrouw haalde de ipod uit het handschoenenkastje en bemerkte dat de klep van het kastje niet meer soepel loopt. Ik heb natuurlijk ook zelf even gevoeld of het klepje nog soepel opent en sluit, maar inderdaad, hij klemt. Zowel bij open als sluiten.
ahum.gif
Vrouwlief begon iets te roepen in de zin van: 'en jij... zonodig.... zelf parrot plaatsen... zie je weer... als jij zelf gaat knutselen...'. et cetera. Dus, heeft iemand hier al eens ervaring mee? Of is er geen reputatie meer om te buigen en moet ik naar de dealert. Het zou nog vervelender worden als het inderdaad aan mijn minder dan middelmatige geklungel ligt...
smiley29.gif
Ben benieuwd of ik dan ING ook nog in mijn nek krijg te hangen.
1439.gif
IEMAND?????? Alvast bedankt.

Groet,

JettaFreak

higgy

Forumguru
Haal rechts dat stuk tussen dashboard en deur (dat zwarte stuk met dat ventilatiegat erin) even los (kan je lostrekken) en kijk hoe de handschoenenkast sluit. Zit er niks tussen?

Ik had gisteren m'n handschoenenkast even losgehaald, angezien mijn Nokia carkit het niet meer deed, en de box waar de draadjes heenlopen daar achter ligt. Na het weer terugplaatsen sloot mijn handschoenenkast ook niet meer. Vanaf die rechterkant kon ik zien dat de tmc-box van m'n navi (ook daar weggebouwd) klem zat.

Okki

Donateur
Misschien zit er een handschoen tussen?

Alle gekheid: waarom blijven we nog steeds praten over handschoenenkastje en hoedenplank?

Daar moeten toch betere namen voor te verzinnen zijn!

ad5000

Actief lid
Het zou natuurlijk kunnen dat er een draadje in de weg zit bij het mechanisme dat ervoor zorgt dat het klepje bij het openen niet in één keer naar beneden valt?

Toch weer ff het kastje eruit schroeven en alle draden netjes opbinden met ty-reps
xyxthumbs.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

waarom blijven we nog steeds praten over handschoenenkastje en hoedenplank?

Daar moeten toch betere namen voor te verzinnen zijn!

[/ QUOTE ]
Handschoenenkastje noem ik altijd dashboardkastje
Hoedenplank weet ik geen synoniem voor

Deje

Lid
Mijn ervaring is dat er heeeel weinig ruimte is voor het dashboard kastje..... Het lijkt in eerste instantie of er achter nog wel ruimte zit (waar de telefoonaansluiting zit) echter als het kastje een paar milimeter te ver naar voren wordt de drongen (eigenlijk naar achteren dus als je de voorkant van de auto voor noemt.....) zit de hele boel klem. De ontgrendeling is dan het eerste wat moeilijk werkt!
aangenaam.gif

Bovenaan Onderaan