BeeJee
Actief lid
Hallo medestrijders,
Inmiddels ruim 7 jaar de trotse bezitter van een O2 1.4 TSI met hier en daar wat kleine dingetjes, niks groots qua vervangen of defecten. Maar net als mezelf met het ouder worden komen de gebreken. Nu sta ik gisteravond op 3 kilometer van huis met een contactslot waar in eerste instantie geen beweging meer in te krijgen is. Bang om de sleutel af te breken en met meer problemen te zitten bel ik met Skoda mobiliteitsgarantie, waarbij je naar veel omleidingen gewoon bij de ANWB terechtkomt!? verbaasd vraag ik aan de medewerker hoe dit zo zit, waarop hij zegt dat dit al jaren zo is. Maar een lang verhaal kort......volgens de gegevens was er geen mobiliteits garantie mogelijk omdat mijn kenteken niet in het systeem voorkwam, dit terwijl ik afgelopen jaar in Duitsland bij een erkend Skoda dealer onderhoud heb laten plegen met de daarbij behorende mobiliteitsgarantie. Meneer van de ANWB liet koeltjes weten niks voor mij te kunnen betekenen, maar gaf het advies om de ADAC te bellen en daar hulp te vragen!? Sta je dan met je goeie gedrag en en de wetenschap dat je mobiliteitsgarantie hebt. Morgen maar eens contact met de dealer in Duitsland opnemen! Vraag aan jullie knappe koppen of jullie tips en/of advies hebben voor een haperend contactslot en wat te doen? contactspray? WD40? slotspray? of moet ik er vanuit gaan dat het slot vervangen moet worden? Uiteindelijk is het toch gelukt om de auto te kunnen starten en via de benzinepomp snel naar huis waar ik met pijn en moeite de sleutel kon omdraaien en de auto gelukkig kon uitzetten. Maar nu zit er geen enkele beweging meer in het slot.
Ik ben benieuwd of dit probleem en oplossing bij jullie bekend is?
Ik hoor graag,
Nog steeds een tevreden Skoda rijder
Inmiddels ruim 7 jaar de trotse bezitter van een O2 1.4 TSI met hier en daar wat kleine dingetjes, niks groots qua vervangen of defecten. Maar net als mezelf met het ouder worden komen de gebreken. Nu sta ik gisteravond op 3 kilometer van huis met een contactslot waar in eerste instantie geen beweging meer in te krijgen is. Bang om de sleutel af te breken en met meer problemen te zitten bel ik met Skoda mobiliteitsgarantie, waarbij je naar veel omleidingen gewoon bij de ANWB terechtkomt!? verbaasd vraag ik aan de medewerker hoe dit zo zit, waarop hij zegt dat dit al jaren zo is. Maar een lang verhaal kort......volgens de gegevens was er geen mobiliteits garantie mogelijk omdat mijn kenteken niet in het systeem voorkwam, dit terwijl ik afgelopen jaar in Duitsland bij een erkend Skoda dealer onderhoud heb laten plegen met de daarbij behorende mobiliteitsgarantie. Meneer van de ANWB liet koeltjes weten niks voor mij te kunnen betekenen, maar gaf het advies om de ADAC te bellen en daar hulp te vragen!? Sta je dan met je goeie gedrag en en de wetenschap dat je mobiliteitsgarantie hebt. Morgen maar eens contact met de dealer in Duitsland opnemen! Vraag aan jullie knappe koppen of jullie tips en/of advies hebben voor een haperend contactslot en wat te doen? contactspray? WD40? slotspray? of moet ik er vanuit gaan dat het slot vervangen moet worden? Uiteindelijk is het toch gelukt om de auto te kunnen starten en via de benzinepomp snel naar huis waar ik met pijn en moeite de sleutel kon omdraaien en de auto gelukkig kon uitzetten. Maar nu zit er geen enkele beweging meer in het slot.
Ik ben benieuwd of dit probleem en oplossing bij jullie bekend is?
Ik hoor graag,
Nog steeds een tevreden Skoda rijder