haperende deurklink

skodaboy

Forumguru
hey forumleden,

sinds enkele dagen heb ik het probleem dat de buitenste deurklink van de chauffeursdeurs somtijds blijft hangen,je opend de deur en dan blijft de klink hangen ipv terug te springen in de "normale" stand. :crazy:
best vervelend als je het niet direct hebt gezien,want je krijgt uw deur niet in het slot getrokken...:D

zijn er hier nog skoda-rijders die dit probleem hebben of gehad hebben?
weet iemand wat het probleem is?
graag reactie's....:winkie:

Octavia_II

Actief lid
ja, toevallig is dit bij mij vorige week ook voor het eerst gebeurt (auto is nu 3 jaar oud).

Maar had zelf het idee dat ik de klink ook niet recht open had getrokken, (haaks op de deur opentrekken) dus eigen schuld. Is daarna gelukkig ook niet meer voorgekomen....:cheer:

Groet,

Charlie

maf

Lid
Yep, bij mij ook een maand of 2 nu. Niet altijd overigens. Kilometerstand ca 58.000 nu.

Yep, bij mij ook, vanaf de 150.000Km gebeurt het zo af en toe eens (zit ondertussen op de 170.000Km), gelukkig schiet hij vanzelf weer naar binnen wanneer ik de deur dicht trek.

Ik heb dit oook gehad. Gebeurde alleen met koud weer. Bij een onderhoudsbeurt is dit verholpen door de dealer.

Vacaro

Senior Member
Heb dit ook regelmatig, maar als ik deur dichttrek komt dit terug goed.
Zal bij volgend onderhoud er eens naar laten kijken en repareren/smeren.
Bijna 3jaar en 111555km.

LenK

Forumguru
Heb ook gehad in het 3e jaar. Verholpen onder garantie.

Weer een standaard kwaaltje erbij?

Reizende

Actief lid
Zelfde probleem hier, begon al in het tweede jaar. Heb er nooit aandacht aan geschonken, als je de deur dichtgooit komt de hendel weer terug.
Ik heb de O2 nu ingeleverd, dus ik heb daar geen probleem meer mee...!

octofreak

Actief lid
Wat een reacties... lijkt idd een kwaal.

Ja, zelfde probleem gehad, maar kwam niet zo vaak voor....
en nu helemaal niet meer, want nu heb ik een SuperB :yeah:

Heukie

Lid
Ik heb het probleem ook, sinds het begin van de kou periode. Ik heb het daar opgegooid.
Klink schiet trouwens wel elke keer terug als ik de deur dichttrek.
Maar als ik onderstaand allemaal lees, is het denk ik toch tijd voor een bezoekje aan de dealer.

L-X

Lid
Heb ik ook sinds kort (kou?). Gisteren de 60.000 km beurt laten uitvoeren, vergeten te vermelden...

Rudie

Nieuw lid
Yep, lijkt een kwaaltje.
Bij nu mij ook sinds een maandje. Is ruim 3 1/2 jaar oud & 155.000km.

Rechterdeur dan wat krachtiger dichtdoen en .. kloink dan is ie weer goed.

Nog 4 week ongemakje vohouden, dan gaat ie weg.

Bovenaan Onderaan