Hardstikke nieuw en Octavia Combi besteld

Beste iedereen,

gisteren ivm een toekomstige kleine een Octavia Combi ambition in de kleur black magic besteld.
Levertijd 10 a 11 weken!!!!

Ik heb altijd Volkswagen gereden maar de prijs van de Golf 6 variant vond ik toch echt te gek worden.
Vandaar maar bij de Skoda gaan neuzen en dus gisteren besteld.
Ik heb het idee dat VW en Skoda gewoon compleet dezelfde materialen gebruiken dus dat zal wel goed komen.
Aangezien de levertijd zo lang is, betekend dit ook dat de Octavia die ik heb gekocht dan ook wat aanpassingen heeft ivm my 2010 en my 2011 waar ik hier op het forum wat over gelezen heb?
Ik hoor het graag!
Groetjes,

Sebas

En vergeten te melden,

ik heb de 1.4 TSI 6 bak besteld.
Lijkt me ruim voldoende aan vermogen na een toekomstige chip :bye:

Sebas

bobby45

Actief lid
De 1.4 tsi is met 122 pk en zijn koppel prima ,het chippen zal je er nog meer uithalen.

11 week levertijd dan zit hij al in de pijplijn van pon?

of hij is zeer standard:super: de mijne stond op vooraad mijn dealer kon hem zo laten komen:623:

welkom er is veel te lezen hier

Wasmachineman

Forumguru
He Sebas Groen, welkom hier.
Nu heb je nog een Golf V ?
En gefeliciteerd alvast met de aanstaande kleine Groen !
Succes met wachten in elk geval.

mmarechal

Actief lid
Hallo Sebas,

welkom op dit forum en natuurlijk gefeliciteerd met de toekomstige gezinsuitbreiding, en dan heb ik het pas in de laatste plaats over de Octavia natuurlijk ;).
De keuze voor de O2 is natuurlijk een zeer goede keus en de 1.4 TSI heeft standaard al meer dan voldoende vermogen hoor. Ikzelf heb net de 1.2, en ben daarmee al zeer tevreden. Voor wat betreft het vergelijk met de Golf Variant, deze heeft mijn buurman sinds kort en kan dus makkelijk het materiaal vergelijken. In elk geval is (in mijn geval met het Amundsen navigatie systeem) de navigatie en de aircobediening volledig hetzelfde, dus bijna de hele gehele middenconsole... maar dan voor inderdaad veel minder geld :xyxthumbs:. In elk geval zul je geen spijt hebben van de keuze...

Bobby45:

Hij is idd zeer standaard. Heb er alleen een 3 spaaks sportstuurtje bij besteld en verder heb ik nog een leuke set velgen staan dus dat komt wel goed.
Ik vond 10 a 11 weken wachten al lang dus als ik het goed begrijp en je hebt een full option auto gekocht kan je nog veel langer wachten?!?

Wasmachineman:

Ik rij nu inderdaad een black magic golf V (had ik dat neergezet of ben je goed in raden?) en baal er eigenlijk echt wel van dat ik groter moet. Het betreft een 3 deurs, netjes verlaagd, snelle diesel dus eigenlijk helemaal heerlijk.
Na veel rekenen blijk ik ook gewoon weer benzine te kunnen gaan rijden en die is in aanschaf weer wat goedkoper en dus is de keuze snel gemaakt.

Mmarechal:

Gelukkig zat ik met mijn idee dus toch goed.
Ik hoop dat het vermogen wel genoeg voor me is. Ben een vlotte diesel gewend en dat koppel is door een benzine niet al te snel te evenaren:smiley29:

Sebas

Falcon

Donateur
Even gekeken.. maar hij staat inderdaad niet op voorraad, dus moet hij daadwerkelijk gemaakt worden. Vandaar de normale levertijd.

Wasmachineman

Forumguru
Wasmachineman:

Ik rij nu inderdaad een black magic golf V (had ik dat neergezet of ben je goed in raden?) en baal er eigenlijk echt wel van dat ik groter moet. Het betreft een 3 deurs, netjes verlaagd, snelle diesel dus eigenlijk helemaal heerlijk.
Na veel rekenen blijk ik ook gewoon weer benzine te kunnen gaan rijden en die is in aanschaf weer wat goedkoper en dus is de keuze snel gemaakt.

Ik heb inderdaad geraden.
Ik doe ook veel mee met spelletjes op de radio waar ik nogal veel geluk heb, vooral bij www.radio538.nl kennen ze me goed !:D

Bovenaan Onderaan