Gezocht Hatchback Business Edition Plus 1.4 TSI iV PHEV 150kW/204pk 6 versn. DSG.

Beste forumleden,

Na een aantal jaren Octavia III 1.4 TSI hatchback te hebben gereden, waarvan de laatste total Loss verklaard werd na een aanrijding, kocht ik een Hyundai IONIQ - 1.6 GDi HEV. Hier heb ik inmiddels zo'n 2 jaar gereden, en erg aan moeten wennen. Het voelt allemaal net iets minder solide dan de Skoda. Waar ik echter snel aan heb kunnen wennen is het verbruik a.g.v. de hybride technologie.

Nu ben ik echter weer in de markt voor een vervangende auto, en een Octavia staat daarbij op mijn shortlist. Ik houd daarvoor diverse Occasionsites in de gaten of er een passende variant voorbij komt. Nu worden er in ruime hoeveelheden Combi's van de Octavia 1.4 TSI IV PHEV aangeboden, maar gebruikte hatchback's zijn in Nederland niet te vinden!

Vandaar deze oproep. Mocht iemand van jullie een Octavia 1.4 TSI IV PHEV hatchback aan te bieden hebben, of er een te koop weten staan, dan zou ik graag een melding van jullie ontvangen.
 

Bijlagen

  • Ioniq.jpg
    Ioniq.jpg
    4,8 KB · Weergaven: 7
Bedankt Rallye,

In Duitsland worden er inderdaad wel enkelen aangeboden. Die jij doorstuurde had ik idd ook al gezien. Ik heb echter de hoop dat er in Nederland ook een dergelijke te koop zou zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan zal ik zeker over de grens kijken. Mijn huidige Ioniq heb ik namelijk ook in Duitsland gekocht. Maar dan is inruil geen optie hè:confused:
 

hemi24

Forumguru
1 exemplaar in NL aangeboden volgens Gaspedaal.nl :

 
Bovenaan Onderaan