Heb ik dat!!! Velg beschadigd

DareDevil

Actief lid
:407:Sta ik geparkeerd, rijd ik ligt tegen de stoeprand aan, k**te zoi!!!

Heb de beschadiging beetje bij gelakt. ziet het haast niet meer gelukkig.

Wat leren we hier van. Kijk altijd uit met je nieuwe velgen!!!!

Gelukkig is mijn voorbumper wel wel naar de spuiter, volgende week zaterdag samen met de spuiter pas maken en en dan kan hij gespoten en gemonteerd worden, foto's volgen nog!!

Glenn

Actief lid
nu zul je het sel leren stoepranden en velgen gaan niet goed samen

Een tip als je elektrische spiegels hebt kan je snel de rechtse zo zetten dat je het achter wiel kan zien zo kan je al wat veiliger parkeren

Ted

Forumguru
Ik heb lage banden met velgbescherming en inderdaad voel je goed als tegen de stoeprand duwt. Een beetje geluk moet je altijd hebben!

DareDevil

Actief lid
IK heb ook velgenbescherming op de banden, maar de velgen zijn 7,5x17 dus een stukje breder, had beter 215/40/17 met velgenbescherming moeten nemen, maarja dat wist ik niet van te voren!!

Glenn

Actief lid
lol dat probleem ken ik velgen zijn 8 breed met een 205/40 van bescherming heb je niet veel nut dan

Hetzer

Forumguru
Ongeveer een 1 cm dikke rand aan de wang van de band, deze loopt dan eerst tegen de stoeprand aan.

zo iets dus, hier op mijn oude F-1 Combi, dit waren Falken banden, mijn huidige ContSportContact-3 banden , hebben overigens ook een velgbescherming.

Bijlagen

• 101_0210.jpg
    101_0210.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 33

DareDevil

Actief lid
Niet parkeren!!!!!! dat die l*l van een vent vlak langs mijn auto stond dat was eigenlijk de reden, maarja het is gebleken bij "wegmisbruikers"dat "vrouwen beter rijden zeggen" maar dat wil bij niks zeggen toen er in December iemand tegen mij aanrijd, dit was wel te verstaan een "vrouw". Ze stond geparkeerd langs een weg en reed zo de weg op!!
Ze zei dat ze met niet zag! als je mijn gekleurde auto nog niet ziet moet toch effe naar de oogarts denk ik:smiley29:

Ik zeg niet dat het altijd is maar het is toch gebeurt!!

Bovenaan Onderaan