Heb ik dat weer

Stap ik in de auto, kom ik met mijn knie tegen de elektrisch verstelbare buiten spiegel regel knopje.
( leuk scrable woord trouwens )

Breek dat knopje af. Niet te lijmen natuurlijk.

blush.gif

Octaviarijder

Actief lid
Dat is minder, vind het trouwens wel knap dat je met je knie bij dat knopje kunt komen. Je zou eens iets in het circus moeten gaan doen.
grin.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: maurice</font><hr />

Stap ik in de auto, kom ik met mijn knie tegen de elektrisch verstelbare buiten spiegel regel knopje.
( leuk scrable woord trouwens )

Breek dat knopje af. Niet te lijmen natuurlijk.

blush.gif

[/ QUOTE ]

Sorry van je knoppie.... Maarre is het bij Scrabble niet net de clou dat 1 woord moet zijn ? bij jou zijn het 3 losse als ik me niet vergis.

Ik ben maar 1.82 lang.
Alleen had ik de auto dicht bij de muur geparkeerd, en kon de deur niet helemaal open doen.
Dus stapte raar in, en stoote met me knie er tegen aan.

elektrisch verstelbare buitenspiegelregelknopje.
zo zou het een scrable woord moeten worden.

Vacaro

Senior Member
elektrisch verstelbare buitenspiegelregelenontdooiïngsknopje , zo is volledige functie van da knopje beschreven in één woord.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skoda4x4</font><hr />

elektrisch verstelbare buitenspiegelregelenontdooiïngsknopje

[/ QUOTE ]
zoveel letters krijg je nooit bij scrabble
crazy.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

3x woordwaarde,...maarehh

En nu; nieuw knopje??

[/ QUOTE ]

Ja, maar eens op zoek gaan erna
blush.gif

Mijn lieve vriendin is zo'n 30cm korter als ik, dus die klaagt als ze de auto mee neemt. (kan niet in de buitenspiegels kijken zo)

Heb ik bij mijn vorige octavia ook gehad. Heb het toen bij de dealer laten vervangen. Heb geen idee meer wat het nou koste. Was niet heel veel.

Jpoers

Lid
hoorde van mijn dealer( bij aanschaf) dat het knopje nogal gewild was om af te breken, en de kosten daarvoor waren niet schrikbarend hoog. aldus zijn woorden

johann

Lid
Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk! Voordeel van iets wat vaker voorkomt: ze hebben die onderdelen liggen en weten hoe het te repareren. Dat heb ik wel eens anders horen vertellen. Een monteur van DAF vertelde me onlangs bij een storing van de CF-tronic (automaat) dat ze de 1e keer dat ze zoiets bij de hand hadden, wel drie uur aan het zoeken zijn geweest. Maar ja, dat is electronica: als je boordcomputer andere dingen aangeeft dan er feitelijk aan de hand is, wordt je mooi op het verkeerde been gezet!
frown.gif

Bovenaan Onderaan