Heb ik Dat!!!!!!!

DareDevil

Actief lid
Klein schade geval!!!

Hallo allemaal,

Reed ik gisterochtend 21-10-08 door Gouda (mijn woonplaats) om naar mijn werk te gaan. Rijd er een geparkeerde auto de weg op zonder dat ze mij ziet aankomen, ik natuurlijk in reactie uitwijken, maarja was al te laat raakte hierdoor gelukkig niet fronttaal mijn auto, maar zit nu wel een lelijke schade aan de rechtervoorkant.

Gelukkig wordt het wel weer gemaakt maar zit wel 4 dagen zonder mijn eigen autotje:407:

Voordeel is weer wel dat ik gelijk wat andere lelijke plekken op mijn auto mee laat repareren. Als hij weer helemaal gemaakt is komen er nieuwe foto's van mijn karretje.

Wat komt er nog aan bodykit supermooi!!!
Velgen
Handgrepen in kleur
Spoiler
Voorramen blinderen

cvegreen

Forumguru
Dat is natuurlijk altijd balen , gelukkig ben je zelf niet gewond en ga je van een nood een deugd maken en je fabia nog mooier maken dan dat hij al is . We zien het wel als er foto's bij gezet worden van je herstelde fabia.

M1K3RsZ

Actief lid
Schade door eigen schuld!!!

Helemaal ziek ben ik ervan.
Ben ik net een beetje bezig met me auto mooier te maken en zit ik net 50Km voor me 50.000 op de teller te draaien rij ik met me stomme kop tegen een betonne paaltje aan!!!
Resultaat: Bumper beschadigd en een deuk + lak eraf in me zijscherm linksachter!!!!

Ben echt helemaal verrot ervan!!!:mad::mad:

Morgen maar eens een schade expert lastig vallen!!!!
Misschien ook maar gelijk een aftermarket achterBumper erop laten zetten aangezien hij toch vervangen en/of gespoten moet worden.

Iemand nog tips??? Ze zijn van harte welkom!!!:aangenaam:

Gelukkig ben ik Allrisk verzekerd!!!

Jullie horen van me :super:

Multi1100

Actief lid
Een financiële tip misschien om mee te beginnen..ondanks all risk wel even vragen/kijken of en zo ja hoeveel tredes in no claim je terug gaat..weet je of het je beter zelf kunt betalen of claimen..

darkprojectx

Forumguru
weinig geluk helaas in dit topic... :(

sterkte heren!

ik was vanmorgen (gelukkig wat kleinschaliger) ook weer aan de beurt,
vrouw lief heeft de auto mee gehad en de verwarming vol op de voorraam gezet op standje +25 graden.......
Zaterdag middag was dat geen probleem, vanmorgen wel.. :icon_smile_dead:
dus een fijne scheur in mn raam. Gelukkig wel verzekerd, maar het kreng van 12 cm zit niet in het zichtveld, dus een nieuwe raam krijg ik ook nog niet.. Altijd fijn als je kunt gaan wachten tot je raam wel door scheurt.
Echt precies op het midden van de raam onderin... ik was vanmorgen weer om te ploffen :722:

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dan zat er al een klein sterretje in, heb ik ook eens gehad. Had het wel gezien en gedacht dat het geen kwaad kon, tot dit gebeurde. Zo'n ruitschade clausule in je verzekering is wel handig. Heb er al een x of 4 plezier van gehad.
En wat betreft de 1e poster in dit topic; lullig natuurlijk, maar erger is dat je op die manier ook als fietser zo onderuit gaat als mensen wegrijden zonder (goed) te kijken of een deur opengooien.

FredV

Banned
ik was vanmorgen (gelukkig wat kleinschaliger) ook weer aan de beurt,
vrouw lief heeft de auto mee gehad en de verwarming vol op de voorraam gezet op standje +25 graden.......
Zaterdag middag was dat geen probleem, vanmorgen wel.. :icon_smile_dead:
dus een fijne scheur in mn raam.
Dus die tv-reclame is geen fake....

eindelijk dus een reclame die waarmaakt wat ze zeggen:)
Maar daar schiet je niks mee op Darkprojextx.
Sterkte!

Skoder

Lid
Dure manier om iets bevestigd te krijgen..... :(

Ben blij met mijn parkeergarage. :) Scheelt krabben en vocht in de auto.

M1K3RsZ

Actief lid
Een financiële tip misschien om mee te beginnen..ondanks all risk wel even vragen/kijken of en zo ja hoeveel tredes in no claim je terug gaat..weet je of het je beter zelf kunt betalen of claimen..

Ik heb gelukkig een No-claim beschermer!!!
Dusse No Probs!! Mag er 1 per jaar opgeven zonder risico!!

D

Deleted member 2717

Hmmz.. ik heb inmiddels ook schade aan mijn auto. Bij het oprijden van een "dreef" bij ons in 't dorp, rem ik maar glij ik gewoon door, resultaat, achter op een Prius met trekhaak..

Kleine buts in de bumper... lekker laten zitten ;)

joergarms

Senior Member
Prius met trekhaak, ik meen ooit gelezen te hebben dat die dingen geen aanhanger mogen trekken. Of zal het dan alleen voor de fietsendrager zijn?

D

Deleted member 2717

AHa, toch goed onthouden dus.

Maar los van het type trekhaak, balen van de schade!!

Ja, er is helaas niets aan te doen. De schade is zeer beperkt en je moet het weten wil je het echt zien. Maar ja :)

Over een half jaar word hij ingeruild voor een leuke Octavia Combi 2.0 TDI DSG :)

joergarms

Senior Member
Nou kijk eens, dan heb je zeker wel wat leuks om naar uit te kijken. Soms heb je gewoon van die baalmomenten, je doet er vrij weinig aan.

DoubleJ

Senior Member
tja inderdaad, had het laatst ook, zat niet op te letten... dacht dat het mee viel en alleen een scheur in de bumper, totdat ik de moterkap open deed :S, beide koplampen afgebroken :( maar eens opzoek naar een mooie vervanger ;) en kijken of er niet nog wat anders stuk is.

iemand trouwens een leuk adresje voor tweede hands onderdelen voor de auto? Of kan je dat beter niet doen?

DoubleJ

Senior Member
Super, tnx, ga ik ff naar kijken.

Momenteel niet op de dam in een kartonnendoos, iets te koud ;)
Gem. De Bilt is de plaats :D.

Bovenaan Onderaan