Heden besteld: RS Combi

Rallye

Forumguru
Vandaag gereden in de bekende blauwe RS van Pon. Erg leuk. Daarom maar een zwarte RS besteld
aangenaam.gif
(op 17"), levering januari. Donkere ruiten, parkeerradar voor en achter, dubbele bodem kofferruimte. Nu wachten, wachten, wachten....

A

andreg

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Vandaag gereden in de bekende blauwe RS van Pon. Erg leuk. Daarom maar een zwarte RS besteld
aangenaam.gif
(op 17"), levering januari. Donkere ruiten, parkeerradar voor en achter, dubbele bodem kofferruimte. Nu wachten, wachten, wachten....

[/ QUOTE ]

Wat moet je nou neerleggen? Ik ben ook al aan het kijken wat ze voor mijn 220pk sterke 1.8T 20V geven.

471.gif

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ArthurS</font><hr />

Geen 18" voor die 400 Euro extra?
crazy.gif

Arthur

[/ QUOTE ]

en 100 euro per band extra die je (bij een RS) blijft kopen

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ArthurS</font><hr />

Geen 18" voor die 400 Euro extra?
crazy.gif

Arthur

[/ QUOTE ]
En daarna hobbel hobbel, auw mijn rug.

Dus liever verstandig dan mooi? Het staat net een beetje beter, 18", maar in de dagelijkse praktijk zal 17" inderdaad wel beter voldoen. Prijsverschil bij vervanging na 30.000km is ook niet mis.

Arthur

Ik heb ook wel even getwijfeld of 18" niet té hard/oncomfortabel zou zijn. Uiteindelijk valt dit zeer mee. Dus absoluut geen spijt....

Ik zou alsnog 18" bestellen als ik jou was!

Rallye

Forumguru
Bedankt voor de felicitaties. Over de financiële kant van de zaak laat ik mij liever niet uit.
De 18" is inderdaad een twijfelpunt. Ik vond het comfort van de testauto (op 18") goed genoeg. De vervanging is echter inderdaad duurder. Ik weet niet hoeveel mooier de auto er echt van wordt: ik gok erop dat het niet veel uitmaakt, maar heb nog nooit een RS op 17" gezien (heeft iemand foto's?). Bovendien wil ik mijn winterbanden (veel onderweg bij onze oosterburen vandaar) op de originele velgen hebben. 18" als winterbanden is duur en niet praktisch.

Vandaag bij mijn dealer stond een blauwe RS Combi met 17". Die van mij met 18" er naast geparkeerd. Zelfs de dealer vond de 18" toch net wat beter smoelen....

Doe het nou maar!!!! En zo hard gaat dat nou ook weer niet met de slijtage van de banden!

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LangeNeef</font><hr />

Vandaag bij mijn dealer stond een blauwe RS Combi met 17". Die van mij met 18" er naast geparkeerd. Zelfs de dealer vond de 18" toch net wat beter smoelen....

[/ QUOTE ]

Foto? Please? Maak een eind aan mijn onzekerheid....

___JC___

Forumguru
Ik zeg 18 inch, als je een RS neemt doe het dan goed. Vanuit een Peug GTI valt de vering van de RS met 18 inch echt wel mee!

JinxRS

Lid
He Rallye

Ik heb nieuwe foto's geupload, de "tric" was om even een plaatje te schieten tussen de buien door.
1072JinxRS3_small.jpg

De foto's staan in de fotogalerij onder mijn naam (auto's van leden)

Succes met je keuze

Bovenaan Onderaan