Heeeeele raaaare Review fabia Greenline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasmachineman

Forumguru
Inderdaad een aparte review. Aardige fantasie heeft deze GL rijder!
En ken jij Kim Holland, Piair?
Ik heb even gegoogled en ze lijkt me niet een type voor een GL??

Rosinfield

† In Memoriam
Denk idd dat Piair wellicht een Freudiaanse vergissing maakt met Kim Holland. Bij mijn weten is ze idd geen schrijfster maar actrice binnen een beperkt genre. Ja verder zal het wel komisch bedoeld zijn, maar wel ontzettend flauw wat mij betreft. Vind zelfs Tineke Schouten leuker en dat wil wat zeggen, hoor!

piair1982

Forumguru
EHet verhaal valt in dat genre, verder gewoon een verhaal van een ik denk gefrustreerd figuur die in midlife crisis zit..

Rosinfield

† In Memoriam
O, dus ze schrijft ook! Nou kan ze dus beter niet doen en zich beperken tot hetgeen Tatjana al lang geleerd heeft. Kon dit even niet laten.

Skoder

Lid
ik denk gefrustreerd figuur die in midlife crisis zit..
En ik denk dat het een nepverhaal desondanks is hij op het einde wel positief over de fabia.

Maar dat had voor iedere "belastingvrije" auto kunnen zijn.

Wel heb ik er moeten lachen, zoveel clichés in 1 review. :grin:

Vind het wel een grappig verhaal.
Aan het begin dacht ik dat het ging om iemand die totaal niet tevreden was, gaande weg kom je er dan achter dat hij wel meer dan tevreden is.
Door er een leuk verhaal van te maken weet hij wel mijn aandacht vast te houden(denk dat dit ook voor andere geldt).
Hij mag vooral doorgaan met zijn verhaal op deze manier.

Ik voorspel dat hij uit eindelijk een relatie krijgt met de zus.

V50

Lid
Heb echt heel hard gelachen om deze review, erg leuk opgeschreven. Voor kalende mannen met een bril van Hans Anders en een outfit van C&A is die review waarschijnlijk minder leuk...:laugh:

Gelukkig hoor ik maar gedeeltelijk bij de doelgroep van de schrijver: 'kalende mannen met een bril van Hans Anders en een outfit van C&A' hiervan alleen de kalende man is op mij van toepassing.
Tussen de regels door krijg je toch een volledige review te lezen en daar gaat het tenslotte om.

Rosinfield

† In Memoriam
Ook al zou ik aan alle genoemde kenmerken voldoen, dan zou ik daar echt geen aanstoot aan nemen. Dat doet Youp van het Hek regelmatig en Brigitte Kaandorp bv ook. En dan zit ik er echt niet mee dat ik een verwende babyboomer ben oid. Zij doen dat op uiterst komische wijze. Maar dit vind ik toch wel van een ander, heel bedenkelijk niveau. Meer iets voor de schoolkrant voor de brugklassers.

Darkside

Forumguru
Ik heb iig gelachen. Er staan zoveel korten en slechte reviews op autoweek.
Dit is weer wat anders. En tussen de regels door lees je nog een auto review ook.
Heb me zeer vermaakt.

Fabia

† In Memoriam
Kan niet wachten tot íe een boek gaat schrijven over de Fabia en zijn leven. Dat wordt een bestseller:uitlachen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan