heeft iemand het schema

Hallo Mede Skoda ridders
mijn achterwisser heeft af en toe kuren ( skoda Fabia Greenline combi 2010 1,2 tdi )
heeft iemand voor mij een electrisch schema van het kabelboompje ?
dat van de auto (dak) naar de achterklep loopt .
daar zit het probleem , zekeringen etc zij heel
dikke bruine en dikke zwarte zijn van de achterruit verwarming
dan zitten er nog 9 dunne kabeltjes ( 3e remlicht , nummerplaat verlichting , kofferbak vergrendeling , ruitenwisser )

EdK

Forumguru
Al wel eens gekeken in de rubber manchet ( door die los te nemen ) of er geen draden zijn doorgesneden ?
Bij deuren komt het regelmatig voor maar bij de achterklep is dit net zo goed mogelijk

Al wel eens gekeken in de rubber manchet ( door die los te nemen ) of er geen draden zijn doorgesneden ?
Bij deuren komt het regelmatig voor maar bij de achterklep is dit net zo goed mogelijk
ja dat ook al gedaan
2 zichtbaaar door en al gerepareerd
maar moet even weten welke kleur waarvoor is .
er is er nog 1 of 2 slecht , van de ruitenwisser , die gaar af en toe niet en soms wel

Fabia 61

Ja perfect , je bent een topper !

de dunne zwarte , en de groen/witte waren intern (koper) gebroken , nu werkt alles weer zoals het hoort
was wel even klooien met solderen en krimpkous , de werkruimte is nogal beperkt :oops:

Laatst bewerkt:
Hallo Mede Skoda ridders
mijn achterwisser heeft af en toe kuren ( skoda Fabia Greenline combi 2010 1,2 tdi )
heeft iemand voor mij een electrisch schema van het kabelboompje ?
dat van de auto (dak) naar de achterklep loopt .
daar zit het probleem , zekeringen etc zij heel
dikke bruine en dikke zwarte zijn van de achterruit verwarming
dan zitten er nog 9 dunne kabeltjes ( 3e remlicht , nummerplaat verlichting , kofferbak vergrendeling , ruitenwisser )

Komt goed uit deze topic,bij mij is hij er ook mee gestopt...zekering heel en kon niks anders vinden.

Ik heb ook problemen met een niet werkende achterruitenwisser. Het lukt me niet om de rubber manchet los te krijgen, ik ben bang dat ik het manchet beschadig of de kabels die er doorheen lopen. Zijn hier tips voor? Het manchet ziet er overigens nog prima uit, kan het probleem ook nog ergens anders aan liggen?

Bovenaan Onderaan