Helaas maar waar

Boebus

Lid
Zo trof ik de auto aan 2 weken geleden bij ons in de parkeerkelder...

En weg is de columbus navigatie.

Nu maar even kijken voor wat anders dan maar. Met navi lock

RoGEK

Senior Member
That sucks...

Wellicht een Amundsen erin zetten ipv een Columbus.
Schijnen een stuk minder diefstal gevoelig te zijn wordt gezegd(hoop ik althans).

0ri0n88

Forumguru
Waardeloos zeg!
Trieste figuren moeten gewoon van je spullen afblijven.
succes met de reparatie en vervanging.

Boebus

Lid
Zeker balen maar zag ook al een paar leuke imitatie dingen met Android enzo dus maar even kijken wat ik ga doen

Blackokkie2

Forumguru
Je zou toch zeggen dat nu zo langzamerhand iedereen die zo'n Columbus wil er wel een heeft, zo vaak zijn ze gejat.
Brengt voor die inbrekers ook maar een fractie op ten opzichte van jou schade.

Goofy@5E

Forumguru
Hier wordt ik triestig en razend van, gewoon binnenste buiten trekken en in de pekel met da volk da zoiets doet, veel sterke met herstel/afhandeling van de gelede schade! @Boebus

TinusPlotseling

Senior Member
Lekker dan! Wat een randdebielen zeg!:mad: gewoon met je poten van ander mans spullen afblijven, heb nog wel een swing radiootje voor je, maar die wil je vast niet:maakmegek:

Cordoba

Forumguru
Balen @Boebus het enige voordeel van een parkeerkelder is in dit geval dat het in elk geval niet is ingeregend van binnen. Wat navi-lock betreft, dat zou ik je heel sterk afraden: als de auto ooit nog een keer doelwit is van het dievengilde, betekent dat vooral heel veel meer schade, maar niet dat je je navi/media systeem blijft zitten. Een dief interesseert het geen barst of je 100 euro braakschade hebt, of 10.000 euro braakschade, als ie maar snel 'zijn' spullen heeft. Ook met navilock zijn er al meerdere auto's toch slachtoffer geworden van diefstal van het media systeem, en ze hebben alleen nog veel meer schade.

D

Deleted member 20094

Die foto's brengen weer hele traumatische ervaringen naar boven.

Destijds bij mijn O2 heb ik 2x ervaren.
De 2de keer zelfs m'n complete dashboard vernield en de nodige krassen in het lak.
Daarna geen Columbus meer, maar een Kenwood met afneembare touchscreen.

Sterkte.

Boebus

Lid
Nee is afgesloten parkeer kelder maar af en toe blijven de deuren open staan omdat ze dan door rood rijden als de deuren open zijn. En helaas geen camera's in de kelder

edero

Forumguru
En al waren er camera's, dan lopen ze toch met petjes en grote capuchons (no offence), en waarheen of wat moet
je met de camera beelden :pieker:.
Zo jammer dit dat iets waar je zo zorgzaam mee bent en mee omgaat, door een ander wordt vernaggeld.
Zo'n Android is inderdaad een goed idee, maar het kost je hoe dan ook altijd weer geld, gezeur en een hoop ergernis.
Succes en sterkte met de afhandeling ;)

Joy

Lid
Balen @Boebus Wat navi-lock betreft, dat zou ik je heel sterk afraden: als de auto ooit nog een keer doelwit is van het dievengilde, betekent dat vooral heel veel meer schade, maar niet dat je je navi/media systeem blijft zitten. Een dief interesseert het geen barst of je 100 euro braakschade hebt, of 10.000 euro braakschade, als ie maar snel 'zijn' spullen heeft. Ook met navilock zijn er al meerdere auto's toch slachtoffer geworden van diefstal van het media systeem, en ze hebben alleen nog veel meer schade.

Wat mij betreft een aanrader. Ik heb 3 jaar met dat onding geparkeerd maar het systeem hebben ze al die tijd laten zitten. Zelfs op meest risicovolle locaties.
Dat terwijl sommige zonder Navi-Lock tot 5 keer toe de pineut waren en uiteindelijk de moed opgaven door een simpele radio te plaatsen.

Zo zie je maar.

Level42

Forumguru
Ach bij mijn O2 hadden ze ook een keer de Amundsen gestolen.

Alleen hadden ze toen de hele verpakking eromheen ook meegenomen omdat dat denk ik makkelijker vervoeren was.......

Helaas pindakaas voor die etterletters had ik toen een black box en had mijn baas snel gezien waar hij stond.....politie gebeld en auto opgehaald.....maar er waren wel spullen uit de auto....en dat gevoel dat je hebt als je instapt, dat je stoel en stuur anders staan, dat die asbakken in jouw auto hebben gezeten. Heb m meteen helemaal van binnen gereinigd.....Yugh....

Bovenaan Onderaan