Helemaal OK!!!!

Zo, gisteren de laatste dingetjes aan mijn mooie Octootje laten doen: nieuwe motor voor de centrale deurvergrendeling, nieuw speakertje in de linker achterdeur. Wat al gebeurd was: chromen sierstrip op de achterklep vastgezet. Krakende veren opgelost, en het stuur laten rechtzetten............ en een nieuw Skoda embleem op de motorkap. O ja en ook een nieuwe antennespriet.
Volgens mij niet echt dingen die onder garantie vallen, toch hoefde ik niets te betalen.
Hulde Sneeuwbalgarage Den Haag:xyxthumbs:. Mag wel eens gezegd worden, toch??:471:

nemo

Senior Member
Prima service!
Ik wil ook een nieuw logo op de motorkap. De mijne is helemaal lelijk geworden doordat er water in is gekomen.

MarcoO2

Forumguru
Netjes! Dat zie je zeker niet veel meer... soms loont het dus om niet naar een merkdealer te gaan, je krijgt ook (of juist) bij andere bedrijven gewoon prima service!

Michel

Forumguru
Prima service!
Ik wil ook een nieuw logo op de motorkap. De mijne is helemaal lelijk geworden doordat er water in is gekomen.

Heeft je Nemo (Fabia) dan een keer al dan niet vrijwillig gezwommen? Voelde zich blijkbaar niet helemaal als een vis in het water :D

Gieliovd

Forumguru
Hele nette service zou ik zeggen!

Prima service!
Nemo, hier kan Red Devil je wat informatie over geven. Die dingen kosten een behoorlijke duit maar zijn gemakkelijk te vernieuwen. Red Devil weet prijzen en wat je moet doen.

Bovenaan Onderaan