Hallo,Heb je hem al aan de tester gehad?
Mogelijk is de codering niet goed..
Ook moet er een basisafstelling gedaan worden omdat de uiterste stand van de stelmotoren nu onbekend is....
Dank maar wat kost zoiets en waar kan ik dat vindenJe Can Gateway module zal aangepast moeten worden
Thanks again is dit alleen puur voor de airco?Ebay of een autodemontage bedrijf zoals Klein Gunnewiek of plaats je vraag op de onderdelenlijn.nl
Vraag naar een Gateway met typenr. 1K0 907 530 AD
Nee dit is voor de communicatie tussen de diverse onderdelen.Thanks again is dit alleen puur voor de airco?
Zou nog een wens om de parkeersensoren zichtbaar te krijgen in de navi of dat compleet wat anders.
ff vraagje blaast hij wel koude lucht? Dit is ook iets wat ik vaker ben tegen gekomen bij de Golf 5/6 bij vervangen van de deze unit. Dit was uiteindelijk de oplossing:
1. Contact aan en druk tegelijk op de AC knop en de 3de knop bovenaan vanaf links gezien totdat het knipperen stopt. De kleppen leren zichzelf dan opnieuw in.
2. Nu druk je op de AC knop en de Achterruitverwarming knop tegelijk en dan springt als het goed is het AC lampje aan.
Ik zeg niet dat het de oplossing is maar dit is wat ik ervaren heb. Anders word het idd wat Erik zegt