HELP !!!!! ENORM PROBLEEM MET O2

Tallguy

Forumguru
Kerels,

Jullie moeten me helpen. Ik heb gisteren mijn nieuwe O2 opgehaald en heb een enorm groot probleem ermee:

Ik kan er niet vanaf blijven /forum/images/graemlins/smile.gif Die bak rijdt zo ongelovelijk goed en lekker dat ik eigenlijk de hele dag wel wil rondrijden.
Ik kan er niet over uit wat een genot het is om de kracht van die 2.0TDI te voelen.

Ik kan nauwelijks bevatten hoe het moet voelen voor jullie die 'm ook nog eens hebben laten chippen. Dát moet wel onbeschrijvelijk zijn!!

Help me mensen, please!! /forum/images/graemlins/1761.gif

VEEJAY

Forumguru
hahah ik schrok joh!

Vandaag heb ik de mijne ook helemaal opgepoetst. Het is dan jammer om naar huis te gaan /forum/images/graemlins/24.gif

Dutch4x4

Senior Member
*start de tune*

Dr. Dutch meldt zich, de zielenknijper die al uw automobiele wonden heelt!

"HEE, KENSEI, 'T IS MAAR EEN STUK BLIK!"

Zo, helpt dat? /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member
Niet?

O.

Wacht, deze dan.

"HEE KENSEI, JE VROUW ZIT THUIS OP JE TE WACHTEN EN ZE DRAAGT IETS DOORZICHTIGS MET DAARONDER HELEMAAL NIKS, MET NAAST HAAR EEN OPENGEKLAPTE KOELKAST MET ZES FLESSEN BRUT ERIN, EN DE KINDEREN LOGEREN BIJ OPA EN OMA!"

Nou, als dát je niet uit je auto krijgt, dan verwijs ik je door naar Dr. Phil... /forum/images/graemlins/wink.gif

Tallguy

Forumguru
Hey 4x4, wil je dat ik blind wordt? Mijn vriendin met een doorzichtig niemandalletje? /forum/images/graemlins/473.gif

Maar je hebt wel gelijk, maar het is gewoon tof om weer een gave bak te hebben ipv bijna 5 maanden in een huurautootje rond te moeten pruttelen.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Hey 4x4, wil je dat ik blind wordt? Mijn vriendin met een doorzichtig niemandalletje? /forum/images/graemlins/473.gif

[/ QUOTE ]

En opschieten, anders ben ik er eerder... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/24.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

Kerels,

Jullie moeten me helpen. Ik heb gisteren mijn nieuwe O2 opgehaald en heb een enorm groot probleem ermee:

Ik kan er niet vanaf blijven /forum/images/graemlins/smile.gif Die bak rijdt zo ongelovelijk goed en lekker dat ik eigenlijk de hele dag wel wil rondrijden.
Ik kan er niet over uit wat een genot het is om de kracht van die 2.0TDI te voelen.

Ik kan nauwelijks bevatten hoe het moet voelen voor jullie die 'm ook nog eens hebben laten chippen. Dát moet wel onbeschrijvelijk zijn!!

Help me mensen, please!! /forum/images/graemlins/1761.gif

[/ QUOTE ]

Maak je geen zorgen, er zijn meer mensen die hier doorheen zijn "moeten" gaan, en die het hebben overleefd... /forum/images/graemlins/tongue.gif

Wil je niet ontmoedigen, maar helaas wennen de 320Nm's snel. Maar als je even rustig rijdt, en dan weer even de paarden flink aan het werk zet is het toch weer leuk!

En bij inhalen is het ook elke keer toch weer verrassend hoe snel je er voorbij bent. Ook het aanhaken op de linkerbaan (van 90 naar 120) op de snelweg gaat bijzonder snel zonder dat iemand acher je voor je op de rem moet. Dat ga je echt waarderen op den duur.

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Niet?

O.

Wacht, deze dan.

"HEE KENSEI, JE VROUW ZIT THUIS OP JE TE WACHTEN EN ZE DRAAGT IETS DOORZICHTIGS MET DAARONDER HELEMAAL NIKS, MET NAAST HAAR EEN OPENGEKLAPTE KOELKAST MET ZES FLESSEN BRUT ERIN, EN DE KINDEREN LOGEREN BIJ OPA EN OMA!"

Nou, als dát je niet uit je auto krijgt, dan verwijs ik je door naar Dr. Phil... /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Heb je ook wat anders, wij zijn bijna 25 jaar getrouwd man. /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

Fabia

† In Memoriam
Dat je er nog niet in bent blijven slapen, valt me wel van je tegen hoor /forum/images/graemlins/wink.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Niet?

O.

Wacht, deze dan.

[/ QUOTE ]

Heb je ook wat anders, wij zijn bijna 25 jaar getrouwd man. /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/frown.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

[/ QUOTE ]

Helaas beunt Dr. Dutch niet bij in de plastische chirurgie. /forum/images/graemlins/smirk.gif

Maar kan die koelkast je niet bekoren? Misschien deze keer met heul veul pils d'rin? /forum/images/graemlins/473.gif

Tallguy

Forumguru
niet in de O2. Wel een paar keer in mijn vorige Golf IV combi.

Maar echt jongens, het blijft een heerlijke auto. Vandaag weer ff boodschappen doen, eten voor de katten halen, etc...allemaal goede redenen om weer in de O2 te gaan rijden, nietwaar? /forum/images/graemlins/smile.gif

Mau

Lid
Hee je mag wel een tijdje in mijn 1.6 rijden, als je dat wilt. Dan wordt je misschien wat rustiger, want hard gaat ie niet. Maar wel soepel en zeer geraffineerd natuurlijk.

Suc6 met afkicken. ha

Bovenaan Onderaan