Help!!! Schade aan mijn Octavia...

tvdp

Lid
Wie weet of de koplamp units van een 2001 (helder glas) ook in een 1999 Octavia passen qua ophanging en stekkers. Hetzelfde geldt voor de knipperlichten, bumper en motorkap.

Units knippers en motorkap passen maar ik heb gehoord dat een bumper een ander verhaal wordt

Grtzzz Jordy

tvdp

Lid
Bedankt Jordy, heb je ook enig idee waar ik die spullen kan bestellen, gebruikt of nieuw maakt niet uit.

jaa en anders gewoon bij de dealer wat wel duurder wordt
maar anders kan je bij je dealer vragen of die bumper past
Grtzzz Jordy

van inkel

Forumguru
Kijk eens op onderdelenlijn.nl, vul hier de gegevens van je auto in, bouwjaar, model etc. Daarna de benodigde onderdelen en je krijgt van
autodemontagebedrijven een mail of een telefoontje van wat ze voor je hebben en wat het kost.

http://www.onderdelenlijn.nl/

tvdp

Lid
Mag ik allen bedanken voor al jullie reacties, ik zal zeker op de genoemde sites kijken. Het moet toch snel gemaakt worden.

Groeten vd Pijl

hakke

Nieuw lid
en, al iets meer gehoord? ben nieuwe gebruiker hier en lees juist ff je topic door.

ik heb in de zomer ook een klein ongevalletje gehad, bumper op de hoek stuk. ze waren er tegen gereden.
heb ik aan mijn garagist gevraag of dit mogelijk was om ook de frace lift ervan te maken. hij heeft dit allemaal opgezocht en dit gaat dus blijkbaar niet... op het zicht zou dit passen, als je beter gaat kijken zie je dat de lichtrblokken anders zijn, zijn dikker, dus zou je met opening tussen lichtblok en bumper gaan zitten van ongeveer 1.5cm. en ook de stekkers van de doorzichtige lichblokken zijn veranderd tegenover de originele lichtblokken.
de binnenspatborden zijn anders dus deze zou je ook mee moeten vervangen.
ook met de motorkap was er iets anders, ik geloof de volledige grill die anders is dan de face lift.

grtz

tvdp

Lid
Jazeker, ik was er ook achter over de koplamp-units die zijn inderdaad iets anders van vorm. Daarom heb ik alles maar van hetzelfde bouwjaar gehouden om problemen met montage te voorkomen (wel jammer). En er kwam nog eens bij dat het zo snel mogelijk gemaakt moest worden. Ik heb de meeste spullen van winparts (goeie site) en motorkap en grille van de sloop. Het is nu dus weer aerodynamisch verantwoord om rond te rijden. Ik wil mijn zwager hierbij hartelijk danken voor de reparatie, leenauto en spuiterij (voor weinig). Hij heeft alles geregeld en gemonteerd!!! ANDY BEDANKT!!!

Bedankt voor de reactie.

Bovenaan Onderaan