Hemel los halen

rocket

Senior Member
Heeft iemand in dit forum al een hemel los gehaald van een fabia II combi wil hand grepen monteren, heeft iemand een afbeelding er van

Edwin

djmshell

Senior Member
in het download cenntrum staat als ik me niet vergis een "how to" om handgrepen te bevestigen, je hoeft dan niet eens de hemel los te halen.....
Moet het linkje ff opsnorren :
.

Gevonden : Handgrepen Monteren

Chatslet

Forumguru
Bij mij zitten die handgrepen gewoon standaard achter bij de portieren. Of worden er hier andere handgrepen bedoeld? Lijkt me raar dat die optioneel zijn want waarom heb ik die dan wel maar heb ik geen interieurlichtje achter?

djmshell

Senior Member
@ Chatslet, ik had het how to topic al eens gelezen omdat het in een GL achter geen handgrepen zouden zitten aldus mijn dealer. maar alleen jas hangertjes. dus toen wat voor onderzoek gedaan om te kijken hoe ik ze zelf moest monteren.

ik was dan ook blij verrast dat ze er bij aflevering gewoon in zaten.

dus waar het aan ligt......????? misschien model jaar of optie afhankelijk......
onze GL is MJ 2012 ( eind aug 2011)

Ik heb overigens ook geen interieur lichtje achter..

rocket

Senior Member
Bedankt allemaal ze zitten er in nog 1 rechts voorin maar die kan wel even wachten

Kan op slot

edwin

Chatslet

Forumguru
@ Chatslet, ik had het how to topic al eens gelezen omdat het in een GL achter geen handgrepen zouden zitten aldus mijn dealer. maar alleen jas hangertjes. dus toen wat voor onderzoek gedaan om te kijken hoe ik ze zelf moest monteren.

ik was dan ook blij verrast dat ze er bij aflevering gewoon in zaten.

dus waar het aan ligt......????? misschien model jaar of optie afhankelijk......
onze GL is MJ 2012 ( eind aug 2011)

Ik heb overigens ook geen interieur lichtje achter..

Die van mij is van maart 2012, een businesline dus zou inderdaad kunnen kloppen. Interieurlichtje achter is gewoon belachelijk dat het mist. Heb nu voor hele sterke leds er in gezet om achter nog een beetje licht te hebben.

Cordoba

Forumguru
:ot:Volgens mij kan je zelf gewoon interieurlichten achterin monteren. Daar is wel wat lef voor nodig, en een klein beetje handigheid is ook nooit weg. Zie het topic over mijn auto (Fabia I combi) en op Seat Online staat een How-to van Redhead met onderdeelnrs. enz. voor een Ibiza ST. Ik weet het: beiden zijn geen Fabia II combi, maar volgens mij moet het bij de F-II combi ook lukken. Overigens: om te bepalen waar precies de ruimte zit achter het hemeltje, kun je met een speld door het hemeltje prikken, dan krijg je een idee waar de ruimte zit. Let hierbij niet alleen op hoever voor/achter de handgreep/kledinghaakje de ruimte zit, maar ook hoever boven de rand van het gat van het portier.

Bovenaan Onderaan