Vrijdagavond is het begonnen met de achterruitenwisser die het niet meer deed. gisterenmiddag heb ik de zekeringen gecontroleerd van de ruitenwissers. Deze waren in orde. Nu gaat echter direct na het starten het lampje van de stuurbekrachtiging oranje branden en werken geen van de hendels aan het stuur meer.
Stuurbekrachtiging werkt nog maar op halve kracht ongeveer.
Foutcode 18107/P1699 aanwezig.(powertrain data bus, missing message from steering wheel electronics)
mijn conclusie is dus dat er geen verbinding is met de eenheid op de stuurkolom aangezien er niets werkt van de hendels.
Is carnaval hier dus garage is tot en met dinsdag gesloten. Iemand een ideetje wat ik er zelf aan kan doen? Accu even loskoppelen om systeem te resetten misschien? Of krijg ik dan nog meer ellende? wissen fout werkt niet, komt direct terug.
Octavia 2.0 FSI 2005
Stuurbekrachtiging werkt nog maar op halve kracht ongeveer.
Foutcode 18107/P1699 aanwezig.(powertrain data bus, missing message from steering wheel electronics)
mijn conclusie is dus dat er geen verbinding is met de eenheid op de stuurkolom aangezien er niets werkt van de hendels.
Is carnaval hier dus garage is tot en met dinsdag gesloten. Iemand een ideetje wat ik er zelf aan kan doen? Accu even loskoppelen om systeem te resetten misschien? Of krijg ik dan nog meer ellende? wissen fout werkt niet, komt direct terug.
Octavia 2.0 FSI 2005