Herintreder....

Porettuhcs

Senior Member
Hallo allemaal!

Al heel wat jaartjes geleden ben ik op dit leuke forum terecht gekomen... maar door omstandigheden niet meer zo actief meer geweest. Nu weer onder een andere naam weer terug op dit forum... weet niet of dat handig is maar ben nog steeds dezelfde persoon :) Heb op andere fora namelijk dezelfde Nickname als deze die ik nu hier gebruik.

Oja ben bijna een halve eeuw jong, getrouwd en twee heerlijke kinderen. Ik rij sinds een paar maanden een Octavia III met een 1.2 TSI DSG. Kwam van een OII 1.8 TSI.

Groetjes Hein

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Welkom terug Hein, moest even 2 x lezen van je "halve" eeuw en nog jong...
Maar goed dat hij is ge-edit ;) Ben zelf 48, vandaar...

herintreder; herintreedster; herintredende vrouw (mog. ← Engels returner, in dezelfde betekenis), iemand die na een periode van inactiviteit, bijvoorbeeld om voor de kinderen te zorgen, opnieuw zijn of haar intrede doet op de arbeidsmarkt. Meestal betreft het een vrouw. Het verschijnsel werd voor het eerst opgemerkt in de jaren tachtig. Herintreedsters komen vooral voor in de gezondheidszorg.

Porettuhcs

Senior Member
@Japanese Power en iedereen die mij weer welkom heet... bedankt voor het warme welkom. Ik ben al aardig onderweg naar die halve eeuw... net zoals jij dus :cheers:

Wbt herintreder.... ik heb een tante Hein gehad maar ik ben echt van het mannelijke geslacht :jaja:... en (helaas )niet werkzaam in de gezondheidszorg maar werkzaam voor de overheid.

Bovenaan Onderaan