Hernieuwde kennismaking Skoda

Lexris

Lid
Graag wil ik mij ook even voorstellen. Ik ben nu 62 jaar en heb vanaf mijn 18e al vele auto's bereden en onderhouden in mijn vrije tijd. Mijn schoonvader had vroeger een garage en tijdens mijn studie daar ook veel geleerd/gesleuteld aan diverse merken. Zowel technisch als plaatwerken. Hierdoor wel een redelijke technische kennis van auto's. Tegenwoordig komt er buiten het mechanische deel ook steeds meer electronica om de hoek kijken. Dit is duidelijk weer een ander mooi gebied en gaat ook steeds meer mijn vakgebied ICT raken, daar met een computer en auto's aan elkaar veel te doen is zie de VAG Com.
Na in het verleden al met Skoda te hebben gereden. We spreken van een 120 en een 130. Nu in September een Fabia Greenline besteld, die hopelijk nu ongeveer binnen 2 weken waarschijnlijk geleverd gaat worden. Ik heb na mijn ervaringen met de 120 en 130 de volgende auto's gehad. Een Citroën BX, Renault 19 Daewoo Nubira 2.0 Hatchback. Tussentijds zakelijk in diverse auto's gereden: VW Polo Bezine, Opel Corsa, Ford Fiësta (Diesel) en als laatste een Toyota Prius II. Rij op dit ogenblik in een Kia Picanto (prive). Geen zakelijke auto meer wegens de afstand en ander werk. Ben al vanaf oct een verwoed lezer van dit forum en vind, dat hier vaak interessante zaken opstaan. Soms ook wel humor. Laten we er wel met elkaar naar streven om dit een fijn en prettig forum van te houden. Ik wens de moderators soms ook zeker sterkte om de draadjes zo zuiver mogelijk te houden. Wordt nog weleens van afgeweken.

Hetzer

Forumguru
Welkom op het forum!!, leuk om weer eens iemand te hebben met een Skoda verleden!!!
Succes met het wachten op je nieuwe Skoda, heb je nu de oude Picanto daar op ingeruild??

Lexris

Lid
Hetzer Neen de Picanto gaat mijn dochter mee rijden. Zij rijd op dit ogenblik in een Peugeot 205 (1994) en die begint echt aan zijn eind te komen. De Picanto is van 2006 dus nog goed te gebruiken. En bedankt voor je bericht je. Ik kom jouw inderdaad tegen bij diverse items van het Forum en de aansturing. Zeker best wel veel werk, maar het forum ziet er door alle moderators zeker goed uit. Ga zo door

Bovenaan Onderaan