Hernieuwde kennismaking

tomdetester

Nieuw lid
In het verleden was ik al aktief op dit forum van 2006 tot 2009, onder een andere bijnaam.

Na 4 jaar rond te hebben gereden in een octavia 2 1.9 elegance met dsg en een hele sloot aan opties,
heb ik de vergissing gemaakt om een renault te gaan rijden en die reed 2 jaar probleemloos en toen begon de ellende van weigerende centrale vergrendeling tot een automaat die in de noodloop schoot. Gelukkig kwam tegelijker tijd met de ellende ook het verlossende woord van de leasemij dat ik een nieuwe auto mocht gaan bestellen.

het is dus eeen skoda octavia iii combi geworden met een 1.6 tdi in elegance businessline trim. Als ik hem op mag gaan halen laat ik het jullie weten.

Cordoba

Forumguru
Welkom. Als je bij een overstap naar een 'vreemd' merk, in plaats van een vervoermiddel een (soms) zelfrijdende gokautomaat krijgt/koopt, ga je het oude wel extra waarderen. Ik heb zelf die ervaring gehad met slOpel, en dat is ook m'n enige uitstapje buiten de VAG-familie geweest.

CDK

Forumguru
welkom terug op het forum en veel plezier met je OIII, als je hem hebt zien we graag de foto's ;)

greetz Corné

tomdetester

Nieuw lid
Verrassing bij de post

Aller eerst dank jullie wel voor de warme woorden en de hartelijke reacties. Ik kwam gisteren thuis na een dag hard werken lag er post van de importeur. Is er naar alle voormalige skoda rijders een speciale editie van Autoweek verstuurd met tests van alle modellen incl de nieuwe octavia en octavia combi er in. Oh wat ben ik blij nog: 9 weken wachten en dat duurt lang!

Bovenaan Onderaan