Hernieuwde kennismaking

Nick2203

Forumguru
Hi,

Mijn naam is Nick, en zit al enige tijd op dit forum. Ik dacht dat ik me 6 jaar geleden met de aankoop van mijn Skoda Superb in 2012 al had voorgesteld, maar moet met schaamrood op de kaken bekennen dat ik gewoon onbeleefd aan het lezen en reageren ben gegaan.

Met mijn nieuwe auto in aankomst een mooi moment om me (alsnog?) netjes voor te stellen.

Ik ben dus Nick, uit Roosendaal, heb enige tijd een Skoda Superb (2) Combi Ambition Business line gereden, naar volle tevredenheid. Door de overstap naar een nieuwe werkgever, en daarmee het wegvallen van een leaseauto, heb ik me in 2012 door mijn vrouw (een fervent Peugeot rijdster) over laten halen op een Peugeot 308sw te kopen. Prima auto, nooit problemen, maar echt gelukkig ben nooit van die Peugeot geworden.
Nu dat beestje bijna 6 jaar is geworden, en papa weer een nieuwe auto kon gaan kopen ben ik toch weer opnieuw gaan kijken voor een Skoda.

In eerste instantie ging ik voor een Superb, maar na het zien van de Kodiaq, was ik verkocht, en heb ik in maart een ŠKODA Kodiaq Style Business 1.4 110 kW / 150 pk TSI SUV 6 versn. DSG besteld met de volgende opties:
- Lava blue metallic lak
- Zonnewering zijruiten achter
- Verwarmbare stoelen en a.bank
- Sunset
- Omkeerbare kofferbakmat
- Kinderpakket
- Driving mode select
- Panoramdak elektr.bedienbaar
- Verwarmbare voorruit
- Stoelbekleding leder zwart
- Stuurwielverwarming
- Adapt.cruise ass.+ front ass.
- Parkeerpakket pro
- Travel assist

- MAK Sachsen WS1122 winterset (215/65/R17)

3 Januari wordt hij op naam gezet, en kunnen we km's gaan maken!!! Ik kijk er naar uit, en geniet nu al elke dag van alle informatie die jullie gepost hebben, en hoop/verwacht dat nog enige tijd te kunnen blijven doen!!!

Groetjes, Nick

Laatst bewerkt:

Henrik

Forumguru
Welkom Nick, prachtige wagen heb je besteld. Hele mooie configuratie. Nog 1 nachtje slapen...

Bovenaan Onderaan