BcB
Forumguru
Beste forum leden, even opnieuw voorstellen is op zijn plaats. In 2013 ben ik lid geworden van het forum na de aanschaf van een Octavia 2.0 TDI. Ik heb hier in die tijd zo lang op moeten wachten dat ik bang was voor een model update alvorens de levering zou plaatsvinden. (de verwachting van 3 maanden werd bijgesteld naar 10 maanden oid) In die (wacht)tijd heb ik veel plezier gehad van/met het forum en veel kennis kunnen opdoen dankzij diverse leden. In 2014 kreeg ik een ongeluk met de Octavia, werd van achter aangereden op de snelweg en de dader reed door. Ondanks volledig schade herstel heb ik in 2015 de auto ingeruild voor een Golf 7 GTI. Tijdens wachten bij een oh beurt van de Škoda liep ik er bijna letterlijk tegen aan en was meteen verkocht. Het hielp niet dat ik eerder ook een GTI 5 en 6 had gereden. Toen ik de Golf kreeg heb ik het zicht op het forum verloren. Inmiddels heb ik de auto op papier ingeruild voor een Octavia 1.4 tsi phev .Ik heb meer ruimte nodig en de omstandigheden zijn gewijzigd. En nu is het grote wachten wederom begonnen.. Vandaar de hernieuwde kennismaking met het forum om meer te leren over de nieuwe Octavia en de laatste ontwikkelingen van het merk die mij grotendeels ontgaan zijn.