haassie
Forumguru
Ben een beetje om me heen aan het kijken en heb iets op het oog. Toch VAG hoewel ik mezelf beloofd had hiervan weg te blijven. Vanwege “produkteigenschappen” Maar goed eerst maar eens kijken en zien hoe het rijdt! De auto in kwestie is van 2016 en heeft een panorama dak. Mooi, maar weleens het e.e.a hierover gelezen aangaande afvoerkanalen die dicht gaan zitten met nare lekkages ten gevolge.Is dit bij de generaties 2016-heden nog steeds het geval? Of is het een gevalletje Russisch roulette en vragen om toekomstige problemen.
Nog eentje voor de kenners:
De tsi motoren van deze periode, hebben die nog steeds olieproblemen(volgens mij niet). Is de inspuiting inmiddels veranderd hetgeen ervoor zorgt dat er geen carbon ophoping meer komt op de kleppen. Of nog steeds dezelfde tsi techniek?
Nog eentje voor de kenners:
De tsi motoren van deze periode, hebben die nog steeds olieproblemen(volgens mij niet). Is de inspuiting inmiddels veranderd hetgeen ervoor zorgt dat er geen carbon ophoping meer komt op de kleppen. Of nog steeds dezelfde tsi techniek?