Het groot verzamel foto album van de Roomster

Bothje

Heel gewoon lid
Heb zojuist een foto album aangemaakt in deze groep waar een ieder zijn Roomster foto's kan plaatsen.
Andere leden kunnen deze foto's dan weer bekijken, zonder dat het hele forum doorzocht behoeft te worden.

Bothje

Heel gewoon lid
Na de forummededeling van Kensei, dacht ik laat ik ook eens zoiets gaan maken.
Dat is gelukt, maar foto's uploaden naar het album gaat niet direct, tenminste mij lukt het nog niet.
De foto's moeten blijkbaar al ergens staan en de url wordt dan naar hier gecopieerd.
Een nieuwe foto waarbij mijn Roomster samen met het cruisseschip Norwegian Epic staat, heb ik eerst in mijn forum album geplaatst, daarna gecopieerd naar het social album, daar stond hij ook, verwijderd uit mijn prive album (want beperkt in omvang) maar daarmee was de foto ook uit het social album verdwenen.

Weet de forumleiding (of iemand anders) hoe de vork in de steel zit?
Hoe is dit goed te doen?

Tallguy

Forumguru
Kwestie van de foto's in je eigen 'persoonlijke' fotoalbum koppelen aan de group. Daar moet je dan nog wel even lid van worden.

Bothje

Heel gewoon lid
@Kensei
Ik heb dan gelukkig niet iets over het hoofd gezien en is de enige manier om plaatjes in de social groups te plaatsen via een koppeling aan je eigen bestaande albums.

kcj

Actief lid
Goed idee, Bothje.
Ik zal binnenkort (geduld, geduld :smirk:) op zoek gaan naar wat Roomster foto's op mijn computer en ze in het album zetten.

Toch een vraag : bestaat het risico dat de foto's na een tijd vervangen worden door een 'kruisje' als je ze 'uploadt' via Tiny Pic ?

Koen

Tallguy

Forumguru
@KCJ: zeer waarschijnlijk niet als je je foto's zelf upload naar onze site. Echter...als je ze 'host' via TinyPic, dan kunnen ze na verloop van tijd verdwijnen ja.

kcj

Actief lid
Zo, wat foto's in het album gezet* en daarna naar die 'Roomster groep'.
Kan je tekst bij de foto's voegen ?
Is dat een 'Post comment' dat je dan moet schrijven ?
Maar wat met dit :
Opmerking: (Note: your comment may be visible in alternative locations)
Snap ik niet :icon_smile_question

Voor de rest ging het 'bladeren' enzo wel een beetje... :smiley29:
Niet echt moeilijk, dus een aanrader voor de nieuwe (en ook oude !) Roomster rijders.

Koen

Edit : gevonden ! Tekst komt bij de foto. Niet echt eronder, want daar staat de 'nummer' van de foto.
Wel bij :
Showing Picture Comments 1 to 1 of 1
Iets naar onder scrollen eventueel.

*bijna 5 maanden later...

Bothje

Heel gewoon lid
@kcj

We hebben even geduld moeten betrachten voor je foto's :koffie: :winkie:

Naar aanleiding van je foto's van de spatlappen, die eerder ergens anders te zien waren (?), bij de aanschaf van mijn Roomster alweer ruim 2 jaar geleden, ook spatlappen laten monteren.
Zoals ik al eerder op dit forum melde is dit de meest onderschatte accesoire in mijn optiek......

kcj

Actief lid
foto's van de spatlappen, die eerder ergens anders te zien waren (?),

Jaja, goed zoeken :grin: (:mad: Gebruik de zoekfunctie !!!! :winkie: )
Die foto's zijn toen geplaatst met Tiny Pic. Niet allemaal meer zichtbaar.
Nu via het album naar de group. (ik denk dat ze nu wel blijven...)

...is dit de meest onderschatte accesoire in mijn optiek
Klopt.
Herinner je de discussie of het '70 of '80 was. Of ze tot op de grond hingen of nét niet.
:koffie:

Koen

Bovenaan Onderaan