Het grote S3 levertijden topic

betder

Nieuw lid
Ziezo auto is vandaag toegekomen bij de dealer ging normaal pas overmorgen in brussel toekomen. Nu hopen dat de leasemaatschappij er wat vaart achter zet

CVos

Nieuw lid
Eind vorige week bericht gekregen dat de auto in de garage staat. Niet slecht, denk ik dan. Maar intussen zijn de de 11e, vermoedelijk staat hij daar al sinds 31/9. Geduld bij deze is een heeeeele schone deugd ;) Nu is nog wachten op de administratie. Veel goede moed gewenst aan wie aan het wachten is!

ugeken

Lid
Yes! Hij is net afgeleverd bij de dealer, de papieren zijn al weg naar de lease :jaja:!

Eindelijk, na dik 7 maanden wachten...

Jan A

Actief lid
Yes! Hij is net afgeleverd bij de dealer, de papieren zijn al weg naar de lease :jaja:!

Eindelijk, na dik 7 maanden wachten...
Ik zit aan 7,5 en het einde is nog niet in zicht. De dealer krijgt iedere woensdag een update, maar heeft vandaag niks laten weten, dus hopen op volgende week dan maar.

Iedereen in Vlaanderen mag dus meer dan een half jaar wachten op de bestelling zijn/haar Superb III. Bij onze Noorderburen is de wachttijd over het algemeen beperkt tot een aanvaardbare termijn. Vreemd vind ik dat. Maar daar zullen ze wel een uitleg voor hebben door te verwijzen naar de invoerder (d'Ieteren) die te weinig "slots" bij de fabriek heeft besteld tegenover Pon. En als we dat niet geloven komen ze wel met een andere verklaring zoals een plotse hagelbui die honderden bestelde Belgische Superbs op hold laat staan!
Wat mij vooral opvalt: ik rijd beroepshalve veel (60 k per jaar) en ik merk slechts zeer sporadisch een Superb III op ons Belgische wegennet. Dit itt bvb Octavia III of de nieuwe Passat of Superb II. Zelfs mijn bestelde kleur heb ik nog niet zien passeren....

• Leuk
Waarderingen: CVos

Jan A

Actief lid
Iedereen in Vlaanderen mag dus meer dan een half jaar wachten op de bestelling zijn/haar Superb III. Bij onze Noorderburen is de wachttijd over het algemeen beperkt tot een aanvaardbare termijn. Vreemd vind ik dat. Maar daar zullen ze wel een uitleg voor hebben door te verwijzen naar de invoerder (d'Ieteren) die te weinig "slots" bij de fabriek heeft besteld tegenover Pon. En als we dat niet geloven komen ze wel met een andere verklaring zoals een plotse hagelbui die honderden bestelde Belgische Superbs op hold laat staan!
Wat mij vooral opvalt: ik rijd beroepshalve veel (60 k per jaar) en ik merk slechts zeer sporadisch een Superb III op ons Belgische wegennet. Dit itt bvb Octavia III of de nieuwe Passat of Superb II. Zelfs mijn bestelde kleur heb ik nog niet zien passeren....
Ik heb toch ook al twee keer ne witte gezien!

Ernst001

Nieuw lid
Ongelooflijk dat er zulke verschillen zijn! Ik heb mijn auto begin juli besteld en heb 'm vorige week opgehaald. Uitvoering en accessoires zullen wel verschillen veroorzaken, maar toch geen maanden :fool:

Dus een maand later dan ik besteld en ruim 2 maand eerder de sleutels overhandigd gekregen..... :sterretjes::banghead:
Niettemin : veel plezier ermee. :thumbsup:Wij brave Vlamingen zullen nog wel geduld hebben. Maar toch....:angry:

BBO

Senior Member
Ik kom dagelijks toch meerdere Superb's tegen, in België. De topkleuren zijn toch wit en zwart. Ik ben blij dat er niet teveel zilverkleurige zoals de mijne rondbollen. Er rijdt zelfs nog een L&K rond bij mij in de buurt. Ik kom wel vooral combi's tegen.

De_Sam

Lid
De laatste 2 maanden vallen de superbs hier (omgeving antwerpen) precies van de bomen of beginnen ze me nu gewoon meer op te vallen omdat ik er meer naar uitkijk.

Jan A

Actief lid
De laatste 2 maanden vallen de superbs hier (omgeving antwerpen) precies van de bomen of beginnen ze me nu gewoon meer op te vallen omdat ik er meer naar uitkijk.
Je zal het maar voor hebben. De dealer belt: "Meneer, ik heb slecht nieuws. Uw auto is van de boom gevallen en is total loss. We zullen hem opnieuw moeten bestellen. Heeft u nog zeven maanden geduld?"

s_janssen

Actief lid
Jaja, de Superb is zojuist opgehaald. Half Mei besteld, half september bij de dealer, half oktober opgehaald.
Rijdt heel fijn, wat is die diesel stil, ongelofelijk. En dat dak is heerlijk. En de audio ook. En de rest...Alvast een foto dan....Morgen naar @Antera :tegek:
37bbq.jpg

Dolf001

Nieuw lid
Week 41 een S3 Combi 1.6 TDI DSG Style Business besteld, verwachte levertijd week 49/2016

Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken, wellicht dat de goedheiligman een duit in het zakje kan doen

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan