Ziezo auto is vandaag toegekomen bij de dealer ging normaal pas overmorgen in brussel toekomen. Nu hopen dat de leasemaatschappij er wat vaart achter zet
Ik zit aan 7,5 en het einde is nog niet in zicht. De dealer krijgt iedere woensdag een update, maar heeft vandaag niks laten weten, dus hopen op volgende week dan maar.Yes! Hij is net afgeleverd bij de dealer, de papieren zijn al weg naar de lease !
Eindelijk, na dik 7 maanden wachten...
Ik heb toch ook al twee keer ne witte gezien!Iedereen in Vlaanderen mag dus meer dan een half jaar wachten op de bestelling zijn/haar Superb III. Bij onze Noorderburen is de wachttijd over het algemeen beperkt tot een aanvaardbare termijn. Vreemd vind ik dat. Maar daar zullen ze wel een uitleg voor hebben door te verwijzen naar de invoerder (d'Ieteren) die te weinig "slots" bij de fabriek heeft besteld tegenover Pon. En als we dat niet geloven komen ze wel met een andere verklaring zoals een plotse hagelbui die honderden bestelde Belgische Superbs op hold laat staan!
Wat mij vooral opvalt: ik rijd beroepshalve veel (60 k per jaar) en ik merk slechts zeer sporadisch een Superb III op ons Belgische wegennet. Dit itt bvb Octavia III of de nieuwe Passat of Superb II. Zelfs mijn bestelde kleur heb ik nog niet zien passeren....
Dat is toch niet het geval op mijn traject door 't stad.De laatste 2 maanden vallen de superbs hier (omgeving antwerpen) precies van de bomen of beginnen ze me nu gewoon meer op te vallen omdat ik er meer naar uitkijk.
Je zal het maar voor hebben. De dealer belt: "Meneer, ik heb slecht nieuws. Uw auto is van de boom gevallen en is total loss. We zullen hem opnieuw moeten bestellen. Heeft u nog zeven maanden geduld?"De laatste 2 maanden vallen de superbs hier (omgeving antwerpen) precies van de bomen of beginnen ze me nu gewoon meer op te vallen omdat ik er meer naar uitkijk.