Het grote S3 levertijden topic

Jan A

Actief lid
Vrijdag even bij de dealer geweest. De exemplaren die eerste helft februari besteld zijn, beginnen nu volop binnen te lopen. Hopelijk binnen een tweetal weken de mijne ook.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

MichMar

Actief lid
Nou ben heel erg benieuwd, we willen een bestelling plaatsen of in DE of NL, volgens de dealer in DE levertijd Maart 2017. volgens dealer in NL word de productie wk 45, en kan die 3 weken daarna geleverd worden. Echter de lease maatschappij zal hem dan pas in Jan 2017 te naam stellen volgens hem.
Hoop dat dat geen broodje aap verhaal is.
Deze middag willen we hem bestellen, echter waaaarrrrr........

Bestelling moet zij:
SuperB 2.0L TDI L&K 4x4
Vol equipped;
Panorama dak - Levertijd aanzienlijk langer ????
19 inch Phoenix antraciet
Adaptive CC
Stand verwarming
etc..

Groet MichMar.

Update, aangezien wij op DE kenteken gaan rijden, toch maar even verder gekeken.
Volgens de eerste Duitse dealer levertijd eind Mrt.
laat er nu toch 1 al kant en klaar staan bij een andere Dealer in DE.
Morgen kijken.........

Dolf001

Nieuw lid
Iemand,

Ik heb vorige week mijn SIII besteld en zat in het weekend de folder nog eens door te akkeren. Ik heb de folder eigenlijk nog nooit goed bekeken enkel afgegaan op de online informatie/configurator. Ik heb een aantal jaar geleden een Skoda Octavia gereden met lichte bekleding en wilde dit ook in de SIII. Volgens de dealer kon de SIII Style business enkel in lichte bekleding (Ivory) als ik koos voor leer of alcantara. Nu zie ik in de folder wel degelijk een style Ivory bekleding optie?! Whattsgebeurt?

Racer01

Senior Member
Iemand,

Ik heb vorige week mijn SIII besteld en zat in het weekend de folder nog eens door te akkeren. Ik heb de folder eigenlijk nog nooit goed bekeken enkel afgegaan op de online informatie/configurator. Ik heb een aantal jaar geleden een Skoda Octavia gereden met lichte bekleding en wilde dit ook in de SIII. Volgens de dealer kon de SIII Style business enkel in lichte bekleding (Ivory) als ik koos voor leer of alcantara. Nu zie ik in de folder wel degelijk een style Ivory bekleding optie?! Whattsgebeurt?

Dat is denk ik een oude folder. Voorheen kon het namelijk wel. Sinds 1 juni is er een nieuwe folder waar het niet meer als optie is, tenzij het leer is.

Succes met wachten, zal het toch waard zijn.

RefleCs

Forumguru
Sterker nog dit veranderde al eerder dan 1 juni. Ik kon het al niet meer bestellen (als ik het al had willen hebben) op mijn MY2016 Superb toen deze in maart werd besteld.

Ik had in mijn vorige auto lichte bekleding. Het staat mooi maar ik doe het nooit weer.

Dolf001

Nieuw lid
Dat is denk ik een oude folder. Voorheen kon het namelijk wel. Sinds 1 juni is er een nieuwe folder waar het niet meer als optie is, tenzij het leer is.

Succes met wachten, zal het toch waard zijn.
Zeker, vindt lichte bekleding goed passen bij de SIII.

Nb. Net op de Skoda site de brochure van de SIII gedownload, staat ie toch nog mooi in Ivory op pagina 60. Ik heb nog nergens een nieuwere folder gevonden? Neemt niet weg dat het inderdaad niet kan, helaas...

BBO

Senior Member
Zeker, vindt lichte bekleding goed passen bij de SIII.

Nb. Net op de Skoda site de brochure van de SIII gedownload, staat ie toch nog mooi in Ivory op pagina 60. Ik heb nog nergens een nieuwere folder gevonden? Neemt niet weg dat het inderdaad niet kan, helaas...
Dit heeft volgens mij temaken met de invoerder. Ik heb dat gemerkt bij de SII dat in sommige landen de 1.9 TDI niet te krijgen was. In België was toen op de Elegance leder of Alcantara standaard in sommige landen niet en gewoon stof. Ik denk dat de invoerder daar ook zijn zegje in heeft.

Zo staat in België de Octavia L&K niet in de prijslijst. Er zijn landen waar die wel te krijgen is.

MichMar

Actief lid
Update, aangezien wij op DE kenteken gaan rijden, toch maar even verder gekeken.
Volgens de eerste Duitse dealer levertijd eind Mrt.
laat er nu toch 1 al kant en klaar staan bij een andere Dealer in DE.
Morgen kijken.........

Update: we hebben hem levertijd 2 dagen :dankje: Het is geworden geen L&K maar een sportline fully equipped.
SuperB III 2.0 TDI SCR DSG 4x4 Sportline
ACC, DCC, panoramadak, trekhaak, 19" sport velgen, sportstoelen, park distance control, stand verwarming,etc etc
2016-10-19_15-56-29.jpg 2016-10-19_16-01-12.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan