Het grote S3 levertijden topic

Wolfs

Lid
Inderdaad...
3 maanden... we kunnen er alleen van dromen.
Mijne is iets meer dan 2 maanden geleden besteld... ik durf niet naar de dealer bellen om ontgoocheld te worden dat er nog niks gekend is :cry:

idontknow5572

Nieuw lid
6 september de auto door de dealer besteld, volgende week afgeleverd: een Style Bns 1.6 DSG met wat opties (geen pano-dak :D, dus een doorlooptijd van 7 weken... zou dat een record zijn?

Obi1win

Nieuw lid
Hallo iedereen, mijn eerste post. Mijn Superb Greenline ambition besteld in april, morgen geleverd. 6 maanden dus.
Ik merk dat er toch heel wat onduidelijkheid is rond MJ2017. Niemand daar meer details over?

benderke

Actief lid
Hallo iedereen, mijn eerste post. Mijn Superb Greenline ambition besteld in april, morgen geleverd. 6 maanden dus.
Ik merk dat er toch heel wat onduidelijkheid is rond MJ2017. Niemand daar meer details over?

Nu geleverd (en gemaakt) => MJ2017.
Proficiat met je aankoop!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dirkr

Senior Member
Dankjewel! Benieuwd te zien wat het verschil tussen MJ2016 en MJ2017 is...
Ik laat het weten!

Enige wat ik gemerkt heb was:

- Achteruitkijkspiegel zonde rand
- QI draadloos opladen in phonebox
- ontbreken van 230v achteraan

Meer heb ik persoonlijk nog niet gemerkt, alleen lastig voor de 230v..

benderke

Actief lid
Enige wat ik gemerkt heb was:

- Achteruitkijkspiegel zonde rand
- QI draadloos opladen in phonebox
- ontbreken van 230v achteraan

Meer heb ik persoonlijk nog niet gemerkt, alleen lastig voor de 230v..

Die 230V verwacht ik wel op mijn wagen; aangezien dat 100€ meer kost (optie pakket comfort II vs I)... . Toch mss 1 voordeel in België; ondanks het maaaaaanden wachten

Obi1win

Nieuw lid
Verschillen mj2016 en mj2017 die mij opvallen ( wat betreft de greenline ambition):
8inch touchscreen amundsen
Doorlopende led achterlichten achteraan
Hill hold
17inch drakon
Spiegel zonder rand
zelfdimmend buitenspiegels inklapbaar

dirkr

Senior Member
Die 230V verwacht ik wel op mijn wagen; aangezien dat 100€ meer kost (optie pakket comfort II vs I)... . Toch mss 1 voordeel in België; ondanks het maaaaaanden wachten

Verwachte ze ook (Belgie) want ook het duurdere pakket genomen.
Heb al een paar mailtjes gehad met D'Ieteren want was hier niet mee akkoord maar spijtig genoeg vergeten na te kijken bij levering.
Na enkele mailtjes blijft het wel opeens enorm stil, origineel kreeg ik het droge antwoord dat dit door leverproblemen in het pakket gewijzigd was. Nadat ik zei dat ik dit zag en het duurdere pakket genomen had gingen ze zien wat mogelijk was in naplaatsing.

Moest het geen lease zijn stond ik al lang aan hun deur.. morgen nog eens achter horen.
Niet onoverkomelijk natuurlijk zonder die optie maar was wel handig geweest.

Bovenaan Onderaan