Fijn kerstcadeautjeDe mijne is afgelopen dinsdag besteld, levering week 52????
Ik hoorde dat de NL markt voorrang zou krijgen tijdens productie ivm belastingregels per 01012017. De mijne is een maand eerder dan de planning..
Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Die van mij is inderdaad 21%, voor 25% is het inderdaad beter om hem na 0101 op naam te zetten.Dat zal dan alleen voor de 21% diesel modellen gelden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefiliciteerd met je keuze. Dus jij hebt gisteren jouw bestelling (muv kleur) doorgegeven aan jouw dealer en je verwacht de wegen op 15 december geleverd?
Indien je dat lukt, zou dat straf zijn en ook wel een kaakslag voor iedere zuiderbuur die al maanden aan het wachten is op zijn bolide (mezelf incluis).
Niettemin : Veel succes, benieuwd of jouw dealer erin slaagt een plaatsje tussen al die wachtende Belgische Superbs op de productieband in te pikken...
Ik moet binnekort op onderhoud met mijn Octavia II en ga dit toch zeker even aankaarten bij mijn dealer, want dit kan eigenlijk niet...
Enige kleine troost : Men bekijkt nu om "slots" van andere landen, waar de prognoses overschat werd, over te nemen.
Noooooo mijn huidige leasecontract is hierdoor verlengd tot maart 2017. Stel u voor dat die in december staat te blinken bij de dealer!
Volgende week ben ik aan de beurt na net 8 maanden wachttijd. De wagen staat ondertussen wel al een week of twee bij de dealer.
Week 41 een S3 Combi 1.6 TDI DSG Style Business besteld, verwachte levertijd week 49/2016
Ben benieuwd of ze het waar kunnen maken, wellicht dat de goedheiligman een duit in het zakje kan doen