Het grote S3 levertijden topic

xplain

Forumguru
Ik zit hier ook nog steeds te staren op de status 'besteld'. Zelfs 4 maanden moeten wachten eer ik de bestelde auto überhaupt kon zien op hun website :maakmegek:

IMG_1777.jpg

EdK

Forumguru
ohhhh, tsjaaa, bedoelde meer je eigen vrouw in mijn eerste bericht voor jij over de avatar begon...
Maar prima hoor, je mag het hele jaar 2017 naar me avatar blijven kijken bij gebrek aan beter.....:deuk::deuk:

gdisselkoen

Forumguru
ohhhh, tsjaaa, bedoelde meer je eigen vrouw in mijn eerste bericht voor jij over de avatar begon...
Maar prima hoor, je mag het hele jaar 2017 naar me avatar blijven kijken bij gebrek aan beter.....:deuk::deuk:
Nou.... plak er wel een stukkie censuur tape over heen. Ze beginnen te vervelen. :tongue:

Mr_McPhisto

Actief lid
Uuhm..., 18 of 19 oktober bestelling van superb combi 2.0 TDI bij dealer geplaatst en 3 december bij dealer afgeleverd.

Wat is dat met die levertijden in belgie????

Morgen ophalen

H

hans oet twent

Navraag gedaan bij een willekeurig dealer. Nu bestellen zou April rijden zijn. Gelukkig kan ik nog ff met mijn huidige auto door.

Semmie

Nieuw lid
Vandaag offerte laten maken vor Superb Combi 2.0 TDI Style Business bij dealer (Almelo). Volgens hem wordt bij nu bestellen geleverd in week 10...

benderke

Actief lid
Bij mij is de status inmiddels aangepast: geschatte levering 5/1. De wagen zou inmiddels bij de dealer moeten zijn. Hopelijk kan deze week de papiermolen zijn werk doen en kan ik er eind volgende week / begin de week erna om...

Ongelooflijk. Ik heb in week 44 besteld en heb te horen gekregen begin april . Ik neem aan dat jij in Nederland besteld hebt? Ik in België namelijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inmiddels geeft de dealer eind april aan. Ik hoop dat het niet nog later gaat worden :dankje:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan