MichelLoyen
Lid
Allez Michel, een week of 25, dat valt reuze mee
Het is alleszins minder dan 26 weken. Of 27. Of 52. Dat dan weer wel
Allez Michel, een week of 25, dat valt reuze mee
Bij mij is de status inmiddels aangepast: geschatte levering 5/1. De wagen zou inmiddels bij de dealer moeten zijn. Hopelijk kan deze week de papiermolen zijn werk doen en kan ik er eind volgende week / begin de week erna om...
Inmiddels geeft de dealer eind april aan. Ik hoop dat het niet nog later gaat worden
nieuws van de dag: net telefoon gekregen van de dealer dat de wagen gearriveerd is. volgende week donderdag wordt hij bij me thuis geleverd. hallelujah... 11 maand na de bestellinghallo allemaal,
ik ben helemaal nieuw hier. zocht even op of nog mensen problemen hadden met de levertijd van hun superb en zo kom ik hier terecht.
als ik hier verschillende reacties lees denk ik dat ik ongeveer de kroon span qua wachttijd. mijn auto werd besteld op 16 februari en zal hoogst waarschijnlijk geleverd worden rond 15 november....
eerlijk gezegd ben ik daar niet echt mee opgezet... het is mijn eerste skoda na altijd vw en bmw gereden te hebben... een goede eerste indruk hebben ze alvast gemist.
grt
ward
nieuws van de dag: net telefoon gekregen van de dealer dat de wagen gearriveerd is. volgende week donderdag wordt hij bij me thuis geleverd. hallelujah... 11 maand na de bestelling
het is misschien raar om zeggen maar de auto interesseert me niet meer...
Had jij je bestelling niet geschrapt en voor een Passat gekozen?
Ik begrijp wel dat de auto je op dit moment nog even niet interesseert. Maar ik denk dat je straks wel met een glimlach zal uitstappen na de eerste rit... En dat je na een week al (bijna) vergeten bent dat je 11 maand hebt moeten wachten.
Begrijp me niet verkeerd : 11 maanden wachten voor een Skoda Superb is schandalig.
Wat nog schandaliger is, is dat zelfs in 2017 de levertermijnen blijkbaar even lang blijven lopen voor ons Belgjes, terwijl de Noorderburen na 3 maand al fluitend hun bolide mogen afhalen. Wat scheelt er eigenlijk met D'Ieteren? Hebben die na de eerste 2 jaar nog steeds hun bestelpolitiek bij Skoda nog niet aangepast????
Onbegrijpelijk....
Stevo, ik had inderdaad gevraagd aan de leasemaatschappij om deze te annuleren maar hierbij kreeg ik een dusdanig grote opzegvergoeding voor mijn neus geschoteld waardoor ik toch nog wat geduld heb uitgeoefend...Had jij je bestelling niet geschrapt en voor een Passat gekozen?
Ik begrijp wel dat de auto je op dit moment nog even niet interesseert. Maar ik denk dat je straks wel met een glimlach zal uitstappen na de eerste rit... En dat je na een week al (bijna) vergeten bent dat je 11 maand hebt moeten wachten.
Begrijp me niet verkeerd : 11 maanden wachten voor een Skoda Superb is schandalig.
Wat nog schandaliger is, is dat zelfs in 2017 de levertermijnen blijkbaar even lang blijven lopen voor ons Belgjes, terwijl de Noorderburen na 3 maand al fluitend hun bolide mogen afhalen. Wat scheelt er eigenlijk met D'Ieteren? Hebben die na de eerste 2 jaar nog steeds hun bestelpolitiek bij Skoda nog niet aangepast????
Onbegrijpelijk....
Stevo, ik had inderdaad gevraagd aan de leasemaatschappij om deze te annuleren maar hierbij kreeg ik een dusdanig grote opzegvergoeding voor mijn neus geschoteld waardoor ik toch nog wat geduld heb uitgeoefend...
feit is dat ik de voorbije jaren elk jaar een andere auto heb gereden waardoor ik om het jaar wel wat anders had om naar uit te kijken, nu heb ik dat niet gehad... ben waarsch te verwend.
ik denk dan, mocht ik nu kunnen kiezen ging ik voor de Mazda 6 of de Alfa giulia... zeker daar ik meer en meer hoor dat de ophanging van de superb bijzonder zwak is.
Stevo, ik had inderdaad gevraagd aan de leasemaatschappij om deze te annuleren maar hierbij kreeg ik een dusdanig grote opzegvergoeding voor mijn neus geschoteld waardoor ik toch nog wat geduld heb uitgeoefend...
feit is dat ik de voorbije jaren elk jaar een andere auto heb gereden waardoor ik om het jaar wel wat anders had om naar uit te kijken, nu heb ik dat niet gehad... ben waarsch te verwend.
ik denk dan, mocht ik nu kunnen kiezen ging ik voor de Mazda 6 of de Alfa giulia... zeker daar ik meer en meer hoor dat de ophanging van de superb bijzonder zwak is.
Ieder jaar een andere auto??? Jouw werkgever is nen autozot of wat?
ja, je bent te verwend ....
Maar wat de ophanging betreft... 't is te zie zien wat je van de wagen verwacht. Een Superb is geen sportwagen hé.
Ik verwachtte een comfortabele reislimo en ik kreeg die ook. Opgeleukt met de toeters en bellen die ik wou, met als enige nadeel dat ik uiteindelijk geen 2.0 D kon bestellen (twas een 1.6 zoals ik wil of een 2.0 zonder de nodige frivoliteiten...).
Ik rij nu met een wagen rond die ik nog maar zeer sporadisch tegenkom op de baan (itt BMW 3, Opel Insignia, Peugeot 508, Volkswagen Passat) en dan nog in de sedan versie (wat is die koffer nog gigantischer dan die van de Octa Combi II ) die je in Belgenland nog zeldzamer ziet passeren, laat staan in Lava blue... .
Het is verschrikkelijk lang wachten voor ons Belgen, maar eens je aan het stuur zit, dan besef je dat de superb het wachten echt waard is...
Enfin, mijn idee ...
Ik rij een hatchback Lava Blue in België :-)