Het grote S3 levertijden topic

benderke

Actief lid
Mijn Combi 1.6 Greenline is eindelijk geleverd. Besteld 8/6/16 ; levering 19/01/17.

Nu blijk dat mijn besteld Comfort II pakket niet geleverd is maar pakket I ; algevolg geen USB + 220V achteraan ...

De dealer gaat kijken om eventueel na te leveren / te compenseren

Ik heb een eigen bijdrage (leasing) van 240€ die zou weggelaten worden - maar weet niet of ik niet liever gewoon mijn Usb + 220V heb...

Ik heb een eigen bijdrage (leasing) van 240€ die zou weggelaten worden - maar weet niet of ik niet liever gewoon mijn Usb + 220V heb...
Neem aan dat je het hebt over een eenmalige bijdrage? Voor een maandelijkse bijdrage van €240 over je leasetermijn lever ik een USB en 220V met vergulde aansluitingen en doe eens gek, een gratis koelbox. Stuur maar een pm bij interesse :D:deuk:

benderke

Actief lid
Neem aan dat je het hebt over een eenmalige bijdrage? Voor een maandelijkse bijdrage van €240 over je leasetermijn lever ik een USB en 220V met vergulde aansluitingen en doe eens gek, een gratis koelbox. Stuur maar een pm bij interesse :D:deuk:

Idd éénmalig

Stel dat ik dit nu aanvaard kan de LM op einde lease dan merken dat ie niet aanwezig is - kan ik er nog voor opdraaien?

Bon - ze mogen in de plaats ook een trekhaak plaatsen ;)

Lijkt me sterk dat jij bij einde lease moet opdraaien voor wat Skoda nieuw niet levert. Voor de zekerheid even melden bij de LM dat het ontbreekt dan heb je nooit gedoe.

Trekhaak in plaats daarvan zou wel een goede deal zijn ;)

Bij mij ontbreekt 220V en USB achterin ook. Hoorde eigenlijk bij het Style Businesslinepakket. Geen compensatie voor gehad, maar heb daar eerlijk gezegd ook niet veel moeite voor gedaan

reinierh

Senior Member
Ik wel, ik kreeg gratis die app waarmee je met een iphone of ipad het infotainment kon besturen.
Nooit gebruikt, maar heb het wel!
Ik hoop dat je het anders bedoeld. De app is voor iedereen gratis. Zelfs als je geen Skoda hebt. En is volgens mij ook standaard te gebruiken op de Style-B versie van de Superb. En net zoals zoveel van deze gadget heb ik die maar 1 of 2 keer gebruikt. Misschien als mijn wederhelft de achterbank lekkerder vindt zitten dat zij de app gaat gebruiken.

Schep

Forumguru
Ik hoop dat je het anders bedoeld. De app is voor iedereen gratis.
Ik kreeg inderdaad de aansturing ín de auto er gratis bij.
n is volgens mij ook standaard te gebruiken op de Style-B versie van de Superb.
Niet als je, zoals ik, je auto in juli 2015 bestelde, dan kreeg je bij een Style Businessline een 230V stopcontact en USB gaatje achterin. Toen daar leveringsproblemen mee kwamen hebben ze dat omgezet naar die rear-seat-entertainment-app-aansturing-in-de-auto. Ik gok dat @Superb III combi hetzelfde heeft meegemaakt.

Kort na aflevering van mijn auto kreeg je weer een 230V socket én die wireless rommel bij een Style Businessline, volgens mij vanaf 1-6-2016.

reinierh

Senior Member
Ik kreeg inderdaad de aansturing ín de auto er gratis bij.

Niet als je, zoals ik, je auto in juli 2015 bestelde, dan kreeg je bij een Style Businessline een 230V stopcontact en USB gaatje achterin. Toen daar leveringsproblemen mee kwamen hebben ze dat omgezet naar die rear-seat-entertainment-app-aansturing-in-de-auto. Ik gok dat @Superb III combi hetzelfde heeft meegemaakt.

Kort na aflevering van mijn auto kreeg je weer een 230V socket én die wireless rommel bij een Style Businessline, volgens mij vanaf 1-6-2016.
@gdisselkoen heeft volgens mij de auto 13/6/16 opgehaald. Die is zonder 230 maar met wireless rommel als ik me niet vergis, en dat was standaard bij de bestelling begin 2016 (Volgens mij). Ikzelf mocht pas in Augustus 2016 bestellen dus heb ik een MY2017. en dan zit beide erop (wireless rommel, en USB/230v rommel)

Schep

Forumguru
Dan was het bij bestellen vanaf 1-6-2016 zeker beide geleverd krijgen?
Ik heb de mijne dus in juli 2015 besteld en in februari 2016 geleverd gekregen. Volgens mij heeft iedereen die zijn auto Q3 2015 besteld heeft geen 230v meer gekregen, maar juist die app.

Ik moet bekennen dat ik na levering van mijn auto niet heel goed meer heb opgelet op de standaarduitrusting. Ik weet dat ik nog bij het vinkje voor die rear-seat-entertainment spulletjes heb gehangen, want het was iets van €80,-, maar het niet heb besteld.

Achteraf had ik liever dat stopcontact gehad dan die app, voor die 2-3x per jaar dat mijn laptop leeg is, bijvoorbeeld ...
Had met kerst een huur-Superb in Oostenrijk waar het wel in zat. Was toch best handig :tongue:

Maar ja, kon er weinig meer aan doen, auto werd zo geleverd en retrofitten was op dat moment niet mogelijk, en ik was (en ben) niet van plan op korte termijn weer een nieuwe Superb te bestellen :maakmegek:

Ik heb besteld in maart 2016 en levering in mei. Wireless rear seat entertainment was idd standaard aanwezig. En bij bestellen was ook de 220v dat nog. Helaas was die bij productie weer even op.....

gdisselkoen

Forumguru
@gdisselkoen heeft volgens mij de auto 13/6/16 opgehaald. Die is zonder 230 maar met wireless rommel als ik me niet vergis, en dat was standaard bij de bestelling begin 2016 (Volgens mij). Ikzelf mocht pas in Augustus 2016 bestellen dus heb ik een MY2017. en dan zit beide erop (wireless rommel, en USB/230v rommel)

Het Rear Seats Entertainment dinges is standaard op de Style BL en is zo omschreven in de standaarduitrusting: SmartLink met wireless Rear Seats Entertainment App (RA1).

Het is alleen jammer dat Skoda verkopers geen benul hebben van wat ze verkopen. Volgens de verkoper zat er bij mij weer de USB\230V aansluiting op, maar geen achteruitrijcamera en het werd geen MY2017. Dat laatste was het enige dat klopte :sterretjes:

Bovenaan Onderaan