Dat is het nú, maar was het in 2015 echt niet.Het Rear Seats Entertainment dinges is standaard op de Style BL en is zo omschreven in de standaarduitrusting: SmartLink met wireless Rear Seats Entertainment App (RA1).
Gisteren bericht gekregen dat mijn auto bij de dealer staat. Normaal gezien kan ik er volgende week woensdag om!Wanneer heb jij je wagen besteld? Mijn bestelling werd bevestigd 25 juli dus voor mij zal het ten vroegste eind januari zijn...
Bekijk bijlage 56123
Hier is het al 5 dagen geleden. Moet zeggen dat het wachten me goed is afgegaan maar nu krijg ik het toch wat moeilijker
Geen idee hoe dat komt.Dus uw auto is vroeger besteld dan de mijne, maar twee dagen later in productie gegaan dan de mijne. Weird
Geen idee hoe dat komt.
Misschien maken ze alle auto's besteld in belgie in een bepaalde maand gewoon in dezelfde week ofzo?
De mijne is ook geleverd. Besteld op 1 juli en afgehaald op 27 januari.
Superb combi style Greenline . De dragon velgen vind ik helaas wel draken van velgen :/. En na het vertrek uit de garage kwam de fout front assist. Iet beschikbaar: geen sensorzicht. Nu zit ik in de garage te wachten. Slechte start.
Mooie kleurcombinatie het Lava Blue met deze kleur leder. Ik blijf het altijd wel jammer vinden dat met achteraf leder geen accenten in het dashboard worden meegenomen, maar is een persoonlijke afwijking