Het grote S3 levertijden topic

Schep

Forumguru
Het Rear Seats Entertainment dinges is standaard op de Style BL en is zo omschreven in de standaarduitrusting: SmartLink met wireless Rear Seats Entertainment App (RA1).
Dat is het nú, maar was het in 2015 echt niet.
De prijslijst van 25 juni 2015 (die gold toen ik mijn auto bestelde) spreekt van een optie van €80,- ;)

gdisselkoen

Forumguru
@Schep Ook toen ik de auto ging bestellen, maart 2016, stond het nog apart vermeld als optie voor die prijs. Ondanks dat het bij de standaarduitrusting zat. Ik heb nog aan de dealer gevraagd of het iets anders was dan de RA1 optie. Dealer gaf toen aan dat dat hetzelfde was en je het niet apart hoeft te bestellen.

Wimping

Nieuw lid
Hallo, ook ik ben net nieuw op dit forum. Inderdaad al veel lezenswaardig gelezen.

Hierbij mijn keuze, bestelt op 24 december, levering zou in week 10 moeten plaatsvinden.

superb SIII, 1,4 TSI 150PK DSG
Style business
Mica black
ACC
Travel assist
Lichtpakket
Led interieur pakket
Achteruitrijcamera
Verwarmde voorruit
Verwarm stuur
Stoelverwarming voor en achter
Voorstoelen beide electrisch
Sunset private glass
Panoramisch dak
Ruitenwisser achter
Wegklapbare trekhaak
Op de standaard geleverde wielen komen winterbanden.
Zomervelgen zie foto.

Bijlagen

• IMG_0207.jpg
    IMG_0207.jpg
    361,1 KB · Weergaven: 55

madnova

Nieuw lid
Vandaag ook bevestiging gehad dat mijn bestelde superb style dsg bij de dealer staat en eind volgende week in mijn bezit zou moeten zijn! Af tellen kan beginnen

Besteld 2 juli 2016

knud

Nieuw lid
De mijne is ook geleverd. Besteld op 1 juli en afgehaald op 27 januari.
Superb combi style Greenline . De dragon velgen vind ik helaas wel draken van velgen :/. En na het vertrek uit de garage kwam de fout front assist. Iet beschikbaar: geen sensorzicht. Nu zit ik in de garage te wachten. Slechte start.

benderke

Actief lid
De mijne is ook geleverd. Besteld op 1 juli en afgehaald op 27 januari.
Superb combi style Greenline . De dragon velgen vind ik helaas wel draken van velgen :/. En na het vertrek uit de garage kwam de fout front assist. Iet beschikbaar: geen sensorzicht. Nu zit ik in de garage te wachten. Slechte start.

Ik vind de velgen best wel meevallen, maar mooi kan je ze inderdaad niet noemen

C8793FB9-1E3D-44EE-8C0A-48476E75F081.JPG
C8793FB9-1E3D-44EE-8C0A-48476E75F081.JPG

31 oktober 2016 besteld, productie in week 49 (begin december), geleverd bij PON eind december, waarna het leer is in gebouwd.

Vervolgens van de leerinbouwer, naar de dealer en was hij 23 januari klaar.

Afgelopen vrijdag 28 januari opgehaald en het weekend aan elkaar gewend.

RefleCs

Forumguru
Mooie kleurcombinatie het Lava Blue met deze kleur leder. Ik blijf het altijd wel jammer vinden dat met achteraf leder geen accenten in het dashboard worden meegenomen, maar is een persoonlijke afwijking ;)

CDK

Forumguru
Mooie kleurcombinatie het Lava Blue met deze kleur leder. Ik blijf het altijd wel jammer vinden dat met achteraf leder geen accenten in het dashboard worden meegenomen, maar is een persoonlijke afwijking ;)

Daar denk ik exact hetzelfde over :jaja: Bij afwijkende kleur bekleding ook deurpanelen en dashboard meenemen, bij voorkeur ook het stuurwiel :)

Bovenaan Onderaan