Het grote S3 levertijden topic

Daar denk ik exact hetzelfde over :jaja: Bij afwijkende kleur bekleding ook deurpanelen en dashboard meenemen, bij voorkeur ook het stuurwiel :)

De deurpanelen zijn in ieder geval meegenomen, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Dashboard had mooi geweest, hoewel het me niet stoort dat het niet gebeurd is.

Stuur ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Vind een zwart lederen stuurwiel mooier.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Superbst

Senior Member
Hallo allemaal,

heb gisteren ook een Superb Combi 1.6 DSG7 Style met shitload (zie bestellingstopic)aan opties besteld als nieuwe leasebak (België).

Dealer gaf tijdens de onderhandelingen steeds "ten vroegste 10/04 en ten laatste 28/05" aan als levertermijn, na de ondertekening vd bestelbon was het al "eind mei" en
de leasemaatschappij houdt het voorlopig reeds op 11/06/2017... We shall see? :dankje:

Dit topic geeft me alvast weinig hoop op een snelle(re) levering :nono:

Hallo allemaal,

heb gisteren ook een Superb Combi 1.6 DSG7 Style met shitload (zie bestellingstopic)aan opties besteld als nieuwe leasebak (België).

Dealer gaf tijdens de onderhandelingen steeds "ten vroegste 10/04 en ten laatste 28/05" aan als levertermijn, na de ondertekening vd bestelbon was het al "eind mei" en
de leasemaatschappij houdt het voorlopig reeds op 11/06/2017... We shall see? :dankje:

Dit topic geeft me alvast weinig hoop op een snelle(re) levering :nono:

Ik heb begin november besteld en de dealer zei levering eind april. In dat geval zou eind mei voor u nog vrij rap zijn. Ik hoop ook nog altijd op en iets snellere levering.

Superbst

Senior Member
Ik heb begin november besteld en de dealer zei levering eind april. In dat geval zou eind mei voor u nog vrij rap zijn. Ik hoop ook nog altijd op en iets snellere levering.
Mja, ik bereid me mentaal inderdaad al wat op voor op vertragingen...
On schedule zou leuk zijn (communie van dochter eind mei), maar als het juni of later wordt is het misschien onmiddellijk ook een MY18 met wat verbeteringen/extra's? :arghh:

Jan A

Actief lid
Mja, ik bereid me mentaal inderdaad al wat op voor op vertragingen...
On schedule zou leuk zijn (communie van dochter eind mei), maar als het juni of later wordt is het misschien onmiddellijk ook een MY18 met wat verbeteringen/extra's? :arghh:
Als je evenveel 'geluk' hebt als ik heb gehad, dan wordt het begin NOVEMBER Ben je natuurlijk wel zeker van een MY2018

Superbst

Senior Member
Als je evenveel 'geluk' hebt als ik heb gehad, dan wordt het begin NOVEMBER Ben je natuurlijk wel zeker van een MY2018
Mja, dat zou echt wel van de pot gerukt zijn als de verkoper eerst bij hoog en bij laag "april-mei" aangeeft, toch? False advertising ofzoiets?
Zeker aangezien ik bvb. een Seat Ateca Excellence 1.4TSI 150pk niet genomen heb exact omdat de levertermijn na het succesvolle autosalon reeds midden oktober was!

Jan A

Actief lid
Mja, dat zou echt wel van de pot gerukt zijn als de verkoper eerst bij hoog en bij laag "april-mei" aangeeft, toch? False advertising ofzoiets?
Zeker aangezien ik bvb. een Seat Ateca Excellence 1.4TSI 150pk niet genomen heb exact omdat de levertermijn na het succesvolle autosalon reeds midden oktober was!
Ik heb vorig jaar op 25 februari besteld en toen gaf de dealer eind augustus, later begin augustus aan als leverdatum. Uiteindelijk is hij op 29 november toegekomen bij de dealer.

ugeken

Lid
Volgens mij is er nog niet veel veranderd en blijft hun systeem (te) optimistisch... Vorig jaar besteld op 3/3, uit de garage gekomen op 2/11.

De_Sam

Lid
Bij mij gaf de dealer aan begin maart en blijkbaar zou ik er volgende week om kunnen.
Dealer heeft direct open kaart gespeeld en me verwittigd voor een lange wachttijd en blijkbaar is het iets sneller gegaan. Dus zo kan het ook gaan.

bth27

Nieuw lid
Gewoon de optie "België".

Ik heb 24/01 in BE besteld, leverdatum staat voorlopig op 26/05. Ik ben benieuwd...

Volgens de garage zou er een ander model uit de superb productielijn gehaald zijn, waardoor alles sneller zou gaan.

Jan A

Actief lid
Ik heb 24/01 in BE besteld, leverdatum staat voorlopig op 26/05. Ik ben benieuwd...

Volgens de garage zou er een ander model uit de superb productielijn gehaald zijn, waardoor alles sneller zou gaan.
Ik dacht dat de productie van de Yeti daar weg is, dus zou het nu misschien sneller kunnen. We zullen zien...

Mijn dealer meldde poosje geleden dat de kodiaq er wordt gebouwd naast de Superb, dus helaas nog niet te snel rekenen op kortere levertermijn in België.
Trouwens lange wachttijd in B is schuld van invoerder. Anders zaten onze noorderburen in hetzelfde schuitje.

B.Stuurder

Forumguru
Mooie kleurcombinatie het Lava Blue met deze kleur leder. Ik blijf het altijd wel jammer vinden dat met achteraf leder geen accenten in het dashboard worden meegenomen, maar is een persoonlijke afwijking ;)
Dat kan wel hoor, als je dat wilt. De sierlijsten doen ze met folie, ziet er prima uit.
Ook het stuur kan (eventueel gedeeltelijk) met hetzelfde leer bekleed worden en zelfs de zak om de pook en de handrem, handvat en zak, maar die heb je niet meer in de Superb.

bth27

Nieuw lid
Mijn dealer meldde poosje geleden dat de kodiaq er wordt gebouwd naast de Superb, dus helaas nog niet te snel rekenen op kortere levertermijn in België.
Trouwens lange wachttijd in B is schuld van invoerder. Anders zaten onze noorderburen in hetzelfde schuitje.

Hopelijk heeft Dieteren dan meer slots voor dit jaar.

Bovenaan Onderaan