Eindelijk aangekomen in de garage! Nu aan 't wachten op de documenten natuurlijk
Hier ook geopteerd voor een Superb als leasewagen. Het is een Superb Combi Style 1.6TDI DSG (Magic Black) met volgende opties geworden:
Bestelling doorgegeven op 25/11/2016, verwachte afleverdatum 19/05/2017
- Pack Style Comfort
- Pack Style GPS
- Pack Style Premium
- Metaalkleur
- Elektrische achterklep
- Bagageruimte-afdekking automatisch verschuifbaar
- Panoramisch open dak
Dat wordt dus nog even op de tanden bijten
Wow! BE of NL?Op 26/01 SIII Style (Quartz Grey) 1.6 CR TDI met Packs Comfort, Style en GPS en ACC besteld, vandaag bericht gekregen dat hij 14 april geleverd zou worden. Sneller dan gehoopt, maar ik verwacht mij nog wel aan vertragingen.
Wow! BE of NL?
Bij Auto Borchwerf in Roosendaal. Wel via de leasemaatschappij. Haha, zie nu dat je vraag niet aan mij gericht was. Nou ja... zie het maar als een cadeautje@Robeir bij welke dealer heb je besteld als ik vragen mag ? Heb de indruk dat de levertijd voornamelijk korter is voor de 1.6 TDI ...
@Robeir bij welke dealer heb je besteld als ik vragen mag ? Heb de indruk dat de levertijd voornamelijk korter is voor de 1.6 TDI ...
Ik heb op 13 februari een lease superb besteld (hatchback, 1.4 TSI, style uitvoering) en aankomst bij D'Ieteren is verwacht op 5/04. Aflevering verwacht midden april!
Toch een stuk sneller dan verwacht. Jammergenoeg loopt de huidige leaseauto nog tot eind juni...
Thuy (Deurne). Is dus inderdaad 1.6 TDI, DSG...
Cool, D'Ieteren in de Rue du Mail te Brussel?Nog eens geïnformeerd bij de garage en D'Ieteren gaat 'm effectief bij de garage krijgen tegen midden april. Besteld 19 januari dus da's ongeveer drie maanden. Combi Greenline 1.6 tdi manueel.
De LM krijgt die datum van de dealer op geregelde tijdstippen. De dealer zal bij de datum die hij afleest op zijn systeem een marge nemen en die datum dan doorgeven aan de LM.Cool, D'Ieteren in de Rue du Mail te Brussel?
Dus de 1.6TDI (DSG) zoals ik (besteld 31/1) ook... Misschien dus toch nog levering voor de eerder (door KBC lease) aangegeven 11 juli? De dealer ook snel eens contacteren se
Hebben jullie trouwens toegang tot en zicht op de bestelling via myskoda.be (unieke code nodig)?
Nee, gewoon een dealer uit omgeving Gent maar ik schreef D'Ieteren omdat het uiteindelijk van hen afhangt.Cool, D'Ieteren in de Rue du Mail te Brussel