Het grote S3 levertijden topic

RMP

Lid
12 januari besteld, vandaag meldde de dealer dat mijn Superb in week 8 in elkaar gezet wordt, en dan met twee weekjes in Nederland is. Half/eind maart lijkt dus haalbaar :)

Duke

Nieuw lid
Hier ook geopteerd voor een Superb als leasewagen. Het is een Superb Combi Style 1.6TDI DSG (Magic Black) met volgende opties geworden:

• Pack Style Comfort
  • Pack Style GPS
  • Pack Style Premium
  • Metaalkleur
  • Elektrische achterklep
  • Bagageruimte-afdekking automatisch verschuifbaar
  • Panoramisch open dak
Bestelling doorgegeven op 25/11/2016, verwachte afleverdatum 19/05/2017

Dat wordt dus nog even op de tanden bijten :koffie:

Gisteren eens binnengesprongen bij de dealer om eens te horen hoe het intussen zit met de leveringstermijnen. Had de indruk dat het momenteel toch iets vlotter gaat op basis van de laatste bestellingen die ik hier op het forum heb zien posten en effectief, wagen zou 05/04/2016 bij de invoerder staan. Uiterlijk midden april zou ik moeten rondkarren in mijn nieuwe superb:jaja: Kodiaq schuift inderdaad in op de productielijn van de superb maar in tussentijd hebben ze gedurende enkele maanden productie van de superb kunnen opschroeven waardoor leveringstermijnen wat gunstiger uitvallen aldus mijn dealer;)

kriva

Lid
(Nog) niet besteld, maar twee weken geleden eens gaan luisteren bij de dealer voor een SIII 280 (geen idee of dat verschil maakt) in België, en die wisten mij een provisoire leverdatum van juni te geven.
Sowieso zal het wel wat later worden, als ie er al komt, aangezien we nog niet meteen zoeken te bestellen, maar eerder wat aan het aftasten zijn. :)

Robeir

Nieuw lid
Op 26/01 SIII Style (Quartz Grey) 1.6 CR TDI met Packs Comfort, Style en GPS en ACC besteld, vandaag bericht gekregen dat hij 14 april geleverd zou worden. Sneller dan gehoopt, maar ik verwacht mij nog wel aan vertragingen. :)

pg_bel

Nieuw lid
Gemiddelde levertijd bij collega's is op heden nog steeds 5,5 à 6,5 maand. BE uiteraard, allen TDI modellen. Een vriend had hem op 4 maand, doch dat was met een 1.4 TSI motor.

Levertijden van 2,5 maand in BE lijken me dus zeer optimistisch, zeg maar ireëel... tenzij Dieteren voor bestellingen vanaf 2017 betere condities heeft bedongen.

wt86

Nieuw lid
Ik heb op 13 februari een lease superb besteld (hatchback, 1.4 TSI, style uitvoering) en aankomst bij D'Ieteren is verwacht op 5/04. Aflevering verwacht midden april!

Toch een stuk sneller dan verwacht. Jammergenoeg loopt de huidige leaseauto nog tot eind juni...

stratos

Actief lid
Nog eens geïnformeerd bij de garage en D'Ieteren gaat 'm effectief bij de garage krijgen tegen midden april. Besteld 19 januari dus da's ongeveer drie maanden. Combi Greenline 1.6 tdi manueel.

Superbst

Senior Member
Ik heb op 13 februari een lease superb besteld (hatchback, 1.4 TSI, style uitvoering) en aankomst bij D'Ieteren is verwacht op 5/04. Aflevering verwacht midden april!

Toch een stuk sneller dan verwacht. Jammergenoeg loopt de huidige leaseauto nog tot eind juni...
Thuy (Deurne). Is dus inderdaad 1.6 TDI, DSG...
Nog eens geïnformeerd bij de garage en D'Ieteren gaat 'm effectief bij de garage krijgen tegen midden april. Besteld 19 januari dus da's ongeveer drie maanden. Combi Greenline 1.6 tdi manueel.
Cool, D'Ieteren in de Rue du Mail te Brussel?

Dus de 1.6TDI (DSG) zoals ik (besteld 31/1) ook... Misschien dus toch nog levering voor de eerder (door KBC lease) aangegeven 11 juni? De dealer ook snel eens contacteren se :itwasntme:

Hebben jullie trouwens toegang tot en zicht op de bestelling via myskoda.be (unieke code nodig)?

Laatst bewerkt:

Jan A

Actief lid
Cool, D'Ieteren in de Rue du Mail te Brussel?

Dus de 1.6TDI (DSG) zoals ik (besteld 31/1) ook... Misschien dus toch nog levering voor de eerder (door KBC lease) aangegeven 11 juli? De dealer ook snel eens contacteren se :itwasntme:

Hebben jullie trouwens toegang tot en zicht op de bestelling via myskoda.be (unieke code nodig)?
De LM krijgt die datum van de dealer op geregelde tijdstippen. De dealer zal bij de datum die hij afleest op zijn systeem een marge nemen en die datum dan doorgeven aan de LM.

Bovenaan Onderaan