Goedemorgen allemaal,
Allereerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Bart, 32 jaar oud, woonachtig in de kop van Overijssel en in het dagelijkse leven werk ik als Account Manager bij een etikettendrukkerij.
Momenteel rij ik in een Volvo V40 die ik destijds moest overnemen van mijn voorganger. Na 3 jaar was het dan eindelijk zover! Gisteren is mijn nieuwe auto besteld!
De Skoda Superb 3 Style Businessline 1.6 handschakel. Opties die ik erop heb genomen zijn: adeptive cruise control + front assist, verwarmbare voorruit, achteruitrijcamera, getinte ramen, led interieur pakket. Naar mijn idee erg compleet.
Kleur ga ik vandaag uitzoeken en doorgeven aan de dealer, hier ben ik nog steeds niet over uit. Omdat het gisteren de laatste dag was dat er besteld kon worden, hebben ze hem alvast in bestelling gezet maar de kleur mochten ze nog aanpassen. Als het goed is moet de auto circa half december geleverd worden. Staat op 15 december en MOET sowieso in december geleverd worden i.v.m. de bijtelling die gaat veranderen.
Kan nu al niet wachten tot hij binnen is!
Groet,
Bart