Het is geen auto van VAG geworden

SUBR

Lid
We rijden inmiddels een fijne en betrouwbare Honda Civic 1.8 automaat van de huidige generatie (9) :D.

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!
Ik heb geen ervaring met de automaat van Honda, is dat nog een echte automaat? Of een automatisch schakelende versnellingsbak al dan niet met een dubbele koppeling?

Bakkertje

Forumguru
Veel veilige kilometers!
PostYourPics.gif

Noord26

Forumguru
Zelfs als je per ongeluk het B-merk slaolie van de lokale supermarkt gebruikt als smeermiddel voor de automatische versnellingsbak zal het blijven werken; bij wijze van..

Een Honda gaat niet kapot, die kan hooguit een beetje ziek worden. ;)

SUBR

Lid
Dank voor jullie berichten. Na bijna 15 jaar Audi A3 Diesel te hebben gereden wilde ik deze keer naar benzine. Gezien de perikelen van de huidige VAG produkten (o.a. gebrek aan lange termijn betrouwbaarheid) gekozen voor Honda. Ik ben al jaren een fan van het merk, mede door de mooie techniek (zoals VTEC), grote veiligheid voor inzittenden en betrouwbaarheid (eigen ervaring en statistieken). Kortom Honda maakt goede fijn rijdende auto's. Ik kan jullie melden, mijn Civic rijdt geweldig.

@Corné de Kluijver Deze Civic is uitgerust met een "echte" automatische 5 bak met koppelomvormer Nog altijd de meest toegepaste automatische bak.

Bijlagen

• 161009Honda1.jpg
    161009Honda1.jpg
    516,1 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:

Skoda79

Senior Member
Laatst in Engeland zo'n ding een dag als huurauto gehad. Reed prima, ik vond alleen het zicht naar achteren (door die rare achterkant) dramatisch, maar dat zal ook een stuk gewenning zijn.

SUBR

Lid
Het zicht naar achteren is goed, maar inderdaad, het is wennen. Mijn Civic is echter ook voorzien van een camera en detectie (piepers) rondom.